Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7197
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

kotten skrev:Bland de sömnigaste jag sett på bra länge. Snacka om bottennapp. Detta kan gå hur som helst
Mycket märkligt att vi inte kan bättre. Synd att Ölve inte satte 2-0. Då hade vi nog kunnat spela ut mer. Ser spänt ut på många håll och kanter. Den där sista passningen misslyckas och det vill sig inte.

Kämpa!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
samiam
Inlägg: 122
Blev medlem: 2007-06-23
Ort: Tidaholm

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av samiam »

Nej nu får DIF ledningen göra något sparka spelare bänka eller vad fan som helst, detta jävla glidargäng är fan inte ens värda att betala canal+ abbonnemang för att se

7.....7 hörde ni DIF 7 ordinarie spelare borta + corso murley borta ändå kan dom inte göra mer än 1 mål och ännu sämre att förlora 2:a perioden när man har ppX2 och ändå förlorar skotten

Detta är fan inte ok längre FY FAN!!!!!!!

Lycka till DIF
DIF kommer vara nummer 1 igen
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11879
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Ska motståndet behöva heta Hv71 för att DIF ska orka mobilisera ett godkänt hemmaspel?
Endast i de 2 finalrepriserna har DIF spelat som man måste för ta poäng i ES, detta duger inte.

Efter luleå på tisdag väntar lhc, modo borta följt av ny 2-5 torsk mot ajk.
Så denna match MÅSTE ni vinna DIF, kom igen nu i 3:e!!!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7197
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Lee Harvey Oswald skrev:Ska motståndet behöva heta Hv71 för att DIF ska orka mobilisera ett godkänt hemmaspel?
Endast i de 2 finalrepriserna har DIF spelat som man måste för ta poäng i ES, detta duger inte.

Efter luleå på tisdag väntar lhc, modo borta följt av ny 2-5 torsk mot ajk.
Så denna match MÅSTE ni vinna DIF, kom igen nu i 3:e!!!
Tror helt enkelt att HV passar oss bra. De lever också kvar i tron att det är förra säsongen fortfarande
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
kotten
Inlägg: 851
Blev medlem: 2009-03-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Gävle

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av kotten »

Timrås B-lag verkar vara bättre än DIF i år :shock: :shock:
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Rirre
Inlägg: 201
Blev medlem: 2006-09-24

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av Rirre »

Avsluten har väldigt låg klass
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7197
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Vilken besvikelse. Att sedan lag i motgång inte får något gratis stämmer obehagligt bra just nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av Magnutz »

*utan någon intensitet i "rösten" säger jag detta* fan vad dåliga vi är. Maken till ineffektivitet har jag inte sett, någonsin. Vi nyper igen bakåt men har NOLL att ge framåt förutom Jimmie Ölvestad och M. Nilson. De andra räknas inte. Om vi tar 2 eller 1 poäng skiter jag i. Det kvittar. Vi kan inte spela slutspel med det här laget, som det spelar nu, i alla fall. Hitta spelet och hitta kassarna. Om inte - skitsamma hur matcherna går fram till det datum då slutspelet börjar och DIF får gå på sommarlov. För slutspel, det får vi inte spela. Tror jag.

Edit: Det blev 1 pinne. Det GÅR INTE att spela så här. Ridderwall kan inte spika igen i väntan på att 300k/månaden-spelare ska börja göra skäl för sina löner. H E L V E T E! :evil:
Senast redigerad av Magnutz den 2010-12-04 18:24:58, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9542
Blev medlem: 2009-12-01

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av Jim Morrison »

Vi är ett dåligt hockeylag. Ingen spets, ingen direkt vilja, inget samspel, ingen coaching. Vi är ett riktigt, riktigt, dåligt hockeylag helt enkelt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
kotten
Inlägg: 851
Blev medlem: 2009-03-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Gävle

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av kotten »

Det är är fan det sjukaste jag någonsin varit med om. Nåja gott folk, nu kan vi i varje fall avskriva alla förhoppningar om att upprepa fjolårets bedrift. Vi är inte bättre än så här. Vi är inte bättre än Timrås B-lag.

Tack och godnatt Djurgården efter ytterligare en BEDRÖVLIG insats mot ett jävla piss lag.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av Magnutz »

Jim Morrison skrev:Vi är ett dåligt hockeylag. Ingen spets, ingen direkt vilja, inget samspel, ingen coaching. Vi är ett riktigt, riktigt, dåligt hockeylag helt enkelt.
+1 så satans smärtsamt sant så det är inte klokt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8122
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av Mattias_87 »

Det dröjer inte länge innan vi ligger sist i tabellen.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
*Knirre
Inlägg: 562
Blev medlem: 2005-10-11

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av *Knirre »

Fy fan vad jag längtar tills den här säsongen är över. Finns INGENTING med årets lag, hittills, som inte är patetiskt.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av Magnutz »

Det som säger precis 100% allt är det faktum att N Falk är vår ende målgörare idag.

Det här blir det inget slutspel på. Vi är sämre än AJK.

Jag tror det saknas känsla i laget. Hardy ser ju inte ens på spelarna under matchen... fan.. Lite mer Barca-stämning behövs. Vi måste ha en stomme som visar resten av laget att allt under 100% insats inte tolereras. Fan. Fan. Fan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
warrant
Inlägg: 2632
Blev medlem: 2007-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 4/12 2010

Inlägg av warrant »

Vad DIF verkligen har lyckats med denna säsong är att förstöra många kvällar med sitt tafatta och viljelösa spel.
Skriv svar