Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Taskman
Inlägg: 282
Blev medlem: 2010-04-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Taskman »

Har själv inte tidigare köpt säsongskort men tänkte jag passar på nu när mitt jobb enbart är dagtid.

Jag beställde idag klackkort och fick tag i två stycken innan det var slut. Jag var dock lite snabbt med att klicka mig igenom så jag såg inte meddelandet som sa något om att jag får något per email.

Kommer de en bekräftelse på köpet per epost inom en viss tid eller hur fungerar det?
Varför jag frågar är då jag inte fått något ännu per epost.
Pengarna är reserverade redan så det skall ju inte vara något problem.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Edin »

Daniel942 skrev:
Edin skrev:Jag har ingen skrivare hemma och kan således inte skriva ut någon bekräftelse, tänkte nämligen boka biljett till kvällens match, någon som vet om det funkar ändå?
Jag brukar aldrig ha med mig någon bekräftelse, så det borde nog gå när du visar leg.

EDIT: Jag ringde nu upp DIF-Butiken för dig, och svaret blev att du precis som jag trodde bara behöver visa leg ;)
Det tackar jag för! Vi ses på Hovet! :D
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Daniel942 »

Edin skrev:
Daniel942 skrev:
Edin skrev:Jag har ingen skrivare hemma och kan således inte skriva ut någon bekräftelse, tänkte nämligen boka biljett till kvällens match, någon som vet om det funkar ändå?
Jag brukar aldrig ha med mig någon bekräftelse, så det borde nog gå när du visar leg.

EDIT: Jag ringde nu upp DIF-Butiken för dig, och svaret blev att du precis som jag trodde bara behöver visa leg ;)
Det tackar jag för! Vi ses på Hovet! :D
Hehe, vi borde ha en forum-samling någon gång! skulle inte det vara trevligt? :)
DIF!
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av blårandigt »

Haha Daniel, Jag va inne på de för drygt 3-4 år sen men blev inget intresse. Vore sjukt intressant och se hur alla är och i vilka åldrar. Mest intresserad är jag på DIF_soldier :)
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Inlägg: 471
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av starvin_marwin »

blårandigt skrev:Haha Daniel, Jag va inne på de för drygt 3-4 år sen men blev inget intresse. Vore sjukt intressant och se hur alla är och i vilka åldrar. Mest intresserad är jag på DIF_soldier :)
Det är vi fler som är :D
DeLaRocha
Inlägg: 3
Blev medlem: 2009-04-03
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av DeLaRocha »

Hejsan!

Jag har en fråga angående storklackskortet, kommer man få hem ett kort eller visar man upp konto uppgifter varje gång man ska hämta ut biljetter?
Någon som kan föklara hur det går till? Tackar
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Inlägg: 471
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av starvin_marwin »

EDIT: Läs Jepes svar istället.
Senast redigerad av starvin_marwin den 2010-08-17 12:33:03, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Jepe »

Från startsidan difhockey.se:

Biljetterna kan hämtas i butiken tidigast en vecka innan match. Informatio om hur och när skickas per mail samt läggs ut på www.difhockey.se
2014-04-07, vad hände?
DeLaRocha
Inlägg: 3
Blev medlem: 2009-04-03
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av DeLaRocha »

Okej, då vet jag! Tack så mycket för snabbt svar.
qzido
Inlägg: 1
Blev medlem: 2010-08-17

lagbilder på alla generationer i difhockey?

Inlägg av qzido »

tjena. letar efter alla lagbilderna från generationer från djurgårdens if. från 1970 till 2010
någon som vet vart man kan hitta detta?
mvh patrik.
lefflan
Inlägg: 410
Blev medlem: 2010-04-20

Re: Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.

Inlägg av lefflan »

Hejsan. Vet att det inte tillhör det här,men kanske kan få ett svar här inne istället.På den tyska länken som dom hävisar till.. är det så man kan kolla gratis lr måste man betala?.. frågar derför jag inte hittar fliken... är det fliken DEL TV? lr finns det någon annanstans man kan kolla på matchen? Tacksam för svar... Det här ska bli intressant:P
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.

Inlägg av blårandigt »

lefflan skrev:Hejsan. Vet att det inte tillhör det här,men kanske kan få ett svar här inne istället.På den tyska länken som dom hävisar till.. är det så man kan kolla gratis lr måste man betala?.. frågar derför jag inte hittar fliken... är det fliken DEL TV? lr finns det någon annanstans man kan kolla på matchen? Tacksam för svar... Det här ska bli intressant:P
Vänta till 19.20 när vi andra ska in och kolla.
lefflan
Inlägg: 410
Blev medlem: 2010-04-20

Re: Frågetråden

Inlägg av lefflan »

vad menar du med det? vart då? vaa? jag fattar inte...
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av blårandigt »

lefflan skrev:vad menar du med det? vart då? vaa? jag fattar inte...
Om en timme så kommer vi andra gå in och kolla. Då kan någon hjälpa dig för jag tror inte att de finns någon som sitter en timme innan jag kollar..
Berra
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: 70 km söder om Hovet

Re: Frågetråden

Inlägg av Berra »

Jag hör till den lyckliga skara som lyckades komma över ett säsongskort i klacken då de släpptes klockan 10:00 den 13/8. I samband med bokningen fick jag ett mail där det stod att "vi återkommer med information om hur du får ut ditt säsongskort" Jag såg att denna fråga redan nämnts här på forumet och att man ska hämta biljetterna i butiken inför respektive match. Min fråga är om någon har sett var på hemsidan denna info finns eller fått ett mail där DIF återkommer med denna info? Jag har nämligen inte fått något mail och börjar nästa oroa mig för att något blev galet vid bokningen...hemska tanke :?
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Skriv svar