Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av pulverapa »

Någon mer än jag som drömmer om Winter Classic på nya Djurgårdsarenan på Järnkaminernas Dag i början av januari 2015? 8)
Användarvisningsbild
blårandigt
Inlägg: 359
Blev medlem: 2007-08-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av blårandigt »

Kommer säskorten i klack finnas i shoppen efter söndagen den 1 augusti?
Vertical
Inlägg: 7
Blev medlem: 2009-10-19
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Vertical »

blårandigt skrev:Kommer säskorten i klack finnas i shoppen efter söndagen den 1 augusti?
Ja enligt JK kommer de att finnas tillgängliga den 2:a augusti.
Berra
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: 70 km söder om Hovet

Re: Frågetråden

Inlägg av Berra »

Är det någon som vet vilka ispass som är öppna för allmänheten nu på försäsongen?

I veckobrevet står det att träningen är stängd på matchdagar vilket kan få en att tro att de är öppna övriga dagar. Men så är tydligen inte fallet, gick förbi i dag och då var passet stängt. Samma sak var det ifjol men då blev folk insläppta då det var ganska många som hade kommit för att titta. Jag tycker att DIF borde vara tydligare med detta, trist om det kommer en barnfamilj från Nynäshamn som vill se sina hjältar men får nobben i dörren.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
denver13
Inlägg: 7
Blev medlem: 2009-03-05

App till Android/iPhone?

Inlägg av denver13 »

Finns det någon app för just Djurgården Hockey till android eller iphone?

Med tanke på att det släpptes en för Djurgården Fotboll så borde det kanske vara dags med något inför denna säsong till hockeyn. Någon som vet något officiellt uttalande från klubben om att det är på gång?
Maakkan123
Inlägg: 1
Blev medlem: 2010-08-10
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Maakkan123 »

Jag har en fråga angående säsongskorten.

Förra säsongen hade en polare till mig säsongskort i klacken. Till i år så har han valt att inte köpa ett nytt säsongskort. Då undrar jag om det är möjligt att få ta del av hans förtur till köp av säsongskortet?
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Edin »

Maakkan123 skrev:Jag har en fråga angående säsongskorten.

Förra säsongen hade en polare till mig säsongskort i klacken. Till i år så har han valt att inte köpa ett nytt säsongskort. Då undrar jag om det är möjligt att få ta del av hans förtur till köp av säsongskortet?
Om jag minns rätt så gick förköpsturen ut sista juli, så det spelar ingen roll.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Durden
Inlägg: 91
Blev medlem: 2009-08-22
Ort: 116

Re: Frågetråden

Inlägg av Durden »

Edin skrev:Om jag minns rätt så gick förköpsturen ut sista juli, så det spelar ingen roll.
Förlängd till 15/8.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
alext
Inlägg: 52
Blev medlem: 2008-06-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av alext »

När måste jag hämta+betala mitt säsongskort till klacken om jag bokar ett idag (har haft tidigare år)?
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Inlägg: 471
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av starvin_marwin »

alext skrev:När måste jag hämta+betala mitt säsongskort till klacken om jag bokar ett idag (har haft tidigare år)?
De släpps till allmänheten på fredag så vill du ha förtur antar jag att du måste göra det innan dess, men nog bäst att bara mejla DIF och fråga, har du haft tidigare borde du fått mejl som gått ut med info?
Användarvisningsbild
Kentta
Inlägg: 3893
Blev medlem: 2010-03-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Kentta »

Hur funkar det med biljetterna på fredag? Visar man bokningsbekräftelsen i ingången och får resten av biljetterna där?
Användarvisningsbild
season
Inlägg: 181
Blev medlem: 2008-10-29
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av season »

Kentta skrev:Hur funkar det med biljetterna på fredag? Visar man bokningsbekräftelsen i ingången och får resten av biljetterna där?
Man hämtar i butiken i Globen på matchdagen. Det står i bekräftelsen om du kollar.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
Användarvisningsbild
Skywalker
Inlägg: 239
Blev medlem: 2010-04-11
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Skywalker »

Vadå de som köpte säsongskort idag i butiken, fick de biljetterna idag? Jag har bokat för jag hade förra säsongen, men de ska jag väl hämta ut i början av september?
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Edin »

Jag har ingen skrivare hemma och kan således inte skriva ut någon bekräftelse, tänkte nämligen boka biljett till kvällens match, någon som vet om det funkar ändå?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Frågetråden

Inlägg av Daniel942 »

Edin skrev:Jag har ingen skrivare hemma och kan således inte skriva ut någon bekräftelse, tänkte nämligen boka biljett till kvällens match, någon som vet om det funkar ändå?
Jag brukar aldrig ha med mig någon bekräftelse, så det borde nog gå när du visar leg.

EDIT: Jag ringde nu upp DIF-Butiken för dig, och svaret blev att du precis som jag trodde bara behöver visa leg ;)
DIF!
Skriv svar