Johannes Salomonsson
-
Johannes Salomonsson
Har en fråga här...någn som vet vart talangen Johannes tagit vägen?
Såg att han va med under Junior VM och gjorde bra ifrån sig.
En sak te...VArför finns André Mattson med i förstafemman och Jonas Liwing och Erik Ryman på bänken...
ha de gött heja djurgår´n
Såg att han va med under Junior VM och gjorde bra ifrån sig.
En sak te...VArför finns André Mattson med i förstafemman och Jonas Liwing och Erik Ryman på bänken...
ha de gött heja djurgår´n
Salmonsson spelar i Spokane Chiefs i WHL. Han har gjort fyra mål och sex assist på 28 matcher.
http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdis ... ?pid=76062
http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdis ... ?pid=76062
-
gött
bra jobbat grabbar..tack för det här...förlåt för min felstavning...Heja Djurgår´n
Re: Johannes Salomonsson
"Vad är meningen med livet?", "Hur stort är universum?"Adam Blomster skrev:
- Kid Notorious
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Johannes Salomonsson
André Mattsson har faktiskt lirat i förstafemman regelbundet ända sedan slutet av november. Jag ser honom inte som nån klasspelare som gör en massa poäng, men han sköter sin del av defensiven. André Mattssons +/- ligger på +3, som kan jämföras med T ex. Adam Anderssons -10, Jesper Björcks -8 och Erik Rymans -7.Adam Blomster skrev:
Ställde mej lite undrande till värvingen av honom i början, men om han fortsätter såhär så är det bara att tacka och ta emot.

- Kid Notorious
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Står det nånstans "jag tycker att han är sååå bra"? Dåså.Stocky skrev:Snälla säg inte att den stela j*veln är bra nu också!!
Alla från team -94 och äldre är bättre än honom!

Jag ser bara till den fakta som finns. Hade Mattsson varit BRA (tillsammans med vissa andra) så hade vi legat högre upp i tabellen. Nu är det som det är och Säcken och Challe får ju ut ungefär det dom vill ha av honom. Eller?