Löven var nära för ett par omgångar sedan...
HA 22/23: Östersund - Djurgårdens IF 27/11
Flashschore säger att Kruger fick andra assist på 2-3, var inte dicken på den pucken?
Sissons är grym, men vad fan hände där? Skulle vilja ställa frågan personligen till honom. För jag hade gjort faktiskt bättre där!
Förutom Ssk, Löven och Karlskoga då. De tappar inte poäng mot HAs två sämsta lag på åratal.....
Strongt ändå att vara spelförande mot det jag skrev ovan... Men men det tar vi med oss mot Oskarshamn i kvarten utan hemmafördel ens där... Ssk i semi! Lätta vägen som vanligt.Jim Morrison skrev: ↑2024-11-27 21:25:18Vi hade en liten dålig period i andra och släpper återigen två baljor på väldigt få skott (13 totalt) men annars tycker jag vi kör på rätt bra med 32 skott framåt och X antal ramträffar på det.
Senast redigerad av Manijock den 2024-11-27 21:31:31, redigerad totalt 1 gånger.
3-5. Jag minns att jag garvade när folk började hoppas på att Löven kunde tappa poäng..... Det är så osannolikt!
Helt korrekt. Det var bara i matchen mot Oskarshamn du inte ville komma fram till samma slutsats. Därför pikade jag dig lite.klintan85 skrev: ↑2024-11-27 21:25:51Jag vet att de tappar mot topplagen för annars hade de inte legat 4a.![]()

-
- Säsongskort: Ja
Skönt ändå
Poängen är perspektiv och eftertanke. Något som forumet är i behov av.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jupp, Kruger tekar till Dick som passar Sissons som passar Klasen som målar. Så ass på Dick+Sissons i så fall.
Senast redigerad av captcash den 2024-11-27 21:35:24, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Spelade ikapp från 0-3 till 3-3 men tappade precis på slutet, det vet du med. Men 5-3 låter ju mer övertygande för din ståndpunkt...Manijock skrev: ↑2024-11-27 21:31:013-5. Jag minns att jag garvade när folk började hoppas på att Löven kunde tappa poäng..... Det är så osannolikt!
Japp det vet jag med. Men Löven har den berömda knappen. Samma knapp som Hv hade. Brynäs hade den och Ssk har den verkligen. När de bestämmer sig så hänger man inte med. Speciellt inte ett division 1-lag.BigJ skrev: ↑2024-11-27 21:34:51Spelade ikapp från 0-3 till 3-3 men tappade precis på slutet, det vet du med. Men 5-3 låter ju mer övertygande för din ståndpunkt...Manijock skrev: ↑2024-11-27 21:31:013-5. Jag minns att jag garvade när folk började hoppas på att Löven kunde tappa poäng..... Det är så osannolikt!
Vi hade också en tendens till den knappen tidigare på säsongen men föll på Andrén. Nu tror jag tyvärr moralen börjar fallera här. Grundspelet börjar spreta. Farhågor man haft egentligen hela vägen. När laget spelar bra men målvakterna orsakar poängtapp. Nu tycker jag försvarsspelet och offensiven båda börja är på nedåtgående.
Beror ju på vad det är för skott. Min farmor hade kunnat ta större delen av våra avslut ikväll och hon är död sedan typ 2 decennier. Samtliga mål (åt båda hållen) ikväll är av typen som går in även i NHL men på något sätt är det ändå folk som antyder att Hävelid på något sätt är problemet när vi tar 2 pinnar. De riktigt bra räddningar han faktiskt gör där det kanske borde blivit mål på high-danger chanser får noll kommentar medan HD-mål på en styrning så är han sämst tillsammans med Ragge och Hammarn trots att det var Sissons som inte tog sin gubbes klubba (och allmänt kass spel som föranledde chansen till att börja med).
Det blir galet endimensionellt. Med de grunda ingångsvärdena och avsaknaden av analys finns det liksom inget ytterligare att diskutera. Forumdöd i brist på djupare diskussion. Bara en ekokammare med snarstruckna kommentarer.
Varför hamnar vi i de lägena?
- "Ointressant, våra målvakter suger."
Finns det någon kombination som gör att vi plötsligt släpper skott mitt I sektorn?
- "Nej så var det inte, våra målvakter suger"
Det blir trött rätt fort.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Sträck på er, ni "vann"/tog 2p mot ligans överlägset sämsta lag, hurra!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Med tanke på att katastrof-lag tidigare alltid vänt negativa trender mot just oss så är ju det här lite av ett fall framåt.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2024-11-27 21:56:03 Sträck på er, ni "vann"/tog 2p mot ligans överlägset sämsta lag, hurra!