Spelarbetyg

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
thelinho
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Spelarbetyg

Inlägg av thelinho »

En sak jag saknar i forumet är supportrarnas spelarbetyg. Hade varit roligt att införa kommande säsong, helst i ett system där man kan se snitt över hel säsong och slutspel.

Någon som vet hur man skulle kunna införa det? Antingen med enkel kod direkt på sajten eller med extern part. Fördelen med att hålla det direkt på sajten är att det bör krävas inlogg för att rösta.
Sväva i det blå
Praetori

Spelarbetyg

Inlägg av Praetori »

Tror inte forumet i nuvarande form stödjer det. Omröstningar har bara 15 alternativ och det skulle nog lätt bli kluddigt.
Sen finns ju alltid risker. Det blir lätt selection-bias och många spelare är unga och kanske inte behöver ha den feedbacken.
@DIFHockeyse som kör matchens 3 järnkaminer skulle ju dock kunna utökas i formatet. Om inte annat vore det kanske en kul grej att ha en tråd om.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Spelarbetyg

Inlägg av DIF_Soldier »

Finns ingenting positivt i det då det knappast kommer medföra några konstruktiva effekter för spelarna, snarare negativa. För många på forumet är för enkelspåriga och klagokåta för att det över huvud taget ska rendera i en objektiv bedömning
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
jsson

Spelarbetyg

Inlägg av jsson »

DIF_Soldier skrev: 2024-02-07 16:14:03 Finns ingenting positivt i det då det knappast kommer medföra några konstruktiva effekter för spelarna, snarare negativa. För många på forumet är för enkelspåriga och klagokåta för att det över huvud taget ska rendera i en objektiv bedömning
Ska jag vara ärlig så tror jag inte spelarna är här inne och läser. De elitspelare jag känner använder inte sina sociala medier för mer än att interagera med vänner och familj. De skiter fullständigt i löpsedlar och klickartiklar med tillhörande kommentarer, vare sig positiva eller negativa. Gör du något bra så gör du vad som är förväntat av dig, gör du något dåligt så bör du skickas till div. 1 eller utvisas ur landet. Vem fan orkar med sånt. Det är bara ett jobb.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
GULD
Säsongskort: Ja

Spelarbetyg

Inlägg av GULD »

jsson skrev: 2024-08-16 09:16:19
DIF_Soldier skrev: 2024-02-07 16:14:03 Finns ingenting positivt i det då det knappast kommer medföra några konstruktiva effekter för spelarna, snarare negativa. För många på forumet är för enkelspåriga och klagokåta för att det över huvud taget ska rendera i en objektiv bedömning
Ska jag vara ärlig så tror jag inte spelarna är här inne och läser. De elitspelare jag känner använder inte sina sociala medier för mer än att interagera med vänner och familj. De skiter fullständigt i löpsedlar och klickartiklar med tillhörande kommentarer, vare sig positiva eller negativa. Gör du något bra så gör du vad som är förväntat av dig, gör du något dåligt så bör du skickas till div. 1 eller utvisas ur landet. Vem fan orkar med sånt. Det är bara ett jobb.

Självklart.

Off topic är d bara jag som inte kan komma in på Lag / trupp här på forum. ( där d står om spelar profil ? )
The DIF ONE
DIFLuWi

Spelarbetyg

Inlägg av DIFLuWi »

Det har gått långt med chat-gptanvändandet när tom AI:n själv går in och skriver inläggen...!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Användarvisningsbild
Rojk

Spelarbetyg

Inlägg av Rojk »

DIFLuWi skrev: 2025-03-03 10:12:15 Det har gått långt med chat-gptanvändandet när tom AI:n själv går in och skriver inläggen...!
Hade boten skippat sista meningen och skrivit på svenska så hade man absolut kunnat tro att det var en riktig forumit.
It's easier to be an asshole to words than to people
Mash

Spelarbetyg

Inlägg av Mash »

Räcker väl med statistiken som finns tillgänglig för att avgöra vilka som är bra, och mindre bra, för att sedan diskutera i redan existerande trådar?

https://www.difhockey.se/team/2459-2459 ... _dif/stats
Skriv svar