Forumet uppdaterat
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Forumet uppdaterat
Nu går det att "gilla" en post på forumet som man kanske håller med om eller bara tycker var bra.
Här:
Här:
DIF!
Forumet uppdaterat
Såg att det funkade när jag kollade på mobilen, men när jag använder datorn (Firefox 85.0) så får jag inte upp något.
http://www.bilddump.se/bilder/202101291 ... 35.226.png
edit: Kollade i andra webbläsare och det funkade utmärkt... verkar vara ett problem hos Firefox :/
Forumet uppdaterat
Det är inte så att du har en adblocker eller något som stoppar resurser från andra domäner från att laddas?Exile skrev: ↑2021-01-29 10:39:58
Såg att det funkade när jag kollade på mobilen, men när jag använder datorn (Firefox 85.0) så får jag inte upp något.
edit: Kollade i andra webbläsare och det funkade utmärkt... verkar vara ett problem hos Firefox :/
- Daniel942
Forumet uppdaterat
Kör firefox själv och det funkar utmärkt.Exile skrev: ↑2021-01-29 10:39:58
DIF!
- minalman
Forumet uppdaterat
Nu när jag vant mig vid nya plattformen och kan fundera över funktionaliteten så tycker jag det är fantastiskt bra att forumet är uppdaterat.
Härligt!
Härligt!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Forumet uppdaterat
Det var ett bra jobb med forumets uppdatering. Men ni måste uppdatera jourschemat för vilken som tar hästjobbet och slavgörat att skapa matchtrådar då det har börjat glimsa igen.
Men lättast är väl om ni låser upp forumdelen och moddar väldigt hårt om det startas trådar i "fel" format.
Men lättast är väl om ni låser upp forumdelen och moddar väldigt hårt om det startas trådar i "fel" format.
- Daniel942
Forumet uppdaterat
Vi har utökat med några forumprofiler som har tillgång, så förhoppningsvis så ska detta nu mer inte vara ett problem.Frankie skrev: ↑2021-09-18 14:03:05 Det var ett bra jobb med forumets uppdatering. Men ni måste uppdatera jourschemat för vilken som tar hästjobbet och slavgörat att skapa matchtrådar då det har börjat glimsa igen.
DIF!
- Daniel942
Forumet uppdaterat
Nu är vi äntligen tillbaka efter en uppdatering från PHPbb 3.3.2 till 3.3.5.
Ber om ursäkt för att det var lång downtime, hoppas ni hittade något annat kul att göra sålänge!
Ber om ursäkt för att det var lång downtime, hoppas ni hittade något annat kul att göra sålänge!
DIF!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Forumet uppdaterat
Det ser fint ut... men alldeles för mycket vitt på sidorna. Sedan stör jag mig fortfarande på att namn och avatar är på höger sida.
Avskaffa tre mot tre.
- Daniel942
Forumet uppdaterat
Utveckla "vitt på sidorna"? Gärna screenshot.Mattias_87 skrev: ↑2022-01-03 22:10:39Det ser fint ut... men alldeles för mycket vitt på sidorna. Sedan stör jag mig fortfarande på att namn och avatar är på höger sida.
DIF!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Forumet uppdaterat
Nu är det som det var förut igen. Kanske var någon fördröjning eller något.
Avskaffa tre mot tre.
Forumet uppdaterat
Bra jobbat. Men downtime var ruggig, jag fick tyvärr massvis gjort på jobbet i brist på att lurka gamla forumtrådar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.