Hej samtliga.
Jag söker några som kan bidra med tid och kunskap till ett projekt.
Gärna någon som har erfarenhet av att sitta i någon styrelse eller annan bestämmande position.
Den jag söker kommer att få inflytande över hur en stor hjälpaktion ska genomföras med Djurgården Hockey som förmånstagare.
Intresserad av att veta mer och eventuellt avsätta lite tid?
Maila mig på raddaotto@gmail.com
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Djurgårdshjälpen
Djurgårdshjälpen
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Re: Djurgårdshjälpen
Så länge nuvarande styrelse och ledning sitter vid rodret och styr.
Finner jag tyvärr ingen anledning att engagra mej i något hjälp projekt.
Finner jag tyvärr ingen anledning att engagra mej i något hjälp projekt.
"Det är bättre att skjuta löst på mål än hårt utanför. "
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tips. Jag tror ni får lättare att få hjälp om du väljer att berätta lite mer om själva projektet.cCat skrev:Hej samtliga.
Gärna någon som har erfarenhet av att sitta i någon styrelse eller annan bestämmande position.
Den jag söker kommer att få inflytande över hur en stor hjälpaktion ska genomföras med Djurgården Hockey som förmånstagare.
Expert.
Tror samma sak. Transparens underlättar mycket. Det lär inte vara några större hemligheter som förbereds heller så risken att någon snor idén eller liknande lär vara ganska liten. Nu är kravprofilen väldigt snäv, det kanske räcker med att suttit i styrelsen för lokala ishockeyföreningen och inte i något större företag eller liknande. En sådan person tvivlar jag kommer ta kontakt med er för att få information utan där måste ni nog sälja iden först.SirDIFalot skrev:Tips. Jag tror ni får lättare att få hjälp om du väljer att berätta lite mer om själva projektet.cCat skrev:Hej samtliga.
Lycka till i vilket fall som helst.
Född till sportchef.
Sv: Djurgårdshjälpen
Tack alla som hörde av sig.
Ett utskick kommer under veckan.
Här kommer nästa fråga.
Finns det några här som skulle kunna tänka sig att hjälpa föreningen Djurgårdshjälpen att ringa runt till företag och samla in pengar till djurgården hockey?
Du ska gärna jobba eller ha erfarenhet av liknande arbete och vara beredd att lägga lite av din tid på detta.
Maila till raddaotto@gmail.com om du är intresserad!
Det här är ett första inledande steg innan vi går ut med mer information om föreningen och dess verksamhet.
Ett utskick kommer under veckan.
Här kommer nästa fråga.
Finns det några här som skulle kunna tänka sig att hjälpa föreningen Djurgårdshjälpen att ringa runt till företag och samla in pengar till djurgården hockey?
Du ska gärna jobba eller ha erfarenhet av liknande arbete och vara beredd att lägga lite av din tid på detta.
Maila till raddaotto@gmail.com om du är intresserad!
Det här är ett första inledande steg innan vi går ut med mer information om föreningen och dess verksamhet.
Rött för blodet genom hjärta och ven,