Nu måste det väl ändå vara dags att vidta den succéfyllda åtgärden från förra säsongen. Det är dags att byta matchställ! Jag känner någonstans att truppen är alldeles för bra för tabbelplaceringen som den innehar och därför tror jag att det behövs en riktig nytändning nu. Dessutom tycker jag att ledarna kan byta kaffeleverantör, det känns också som ett steg i rätt riktning.
För att värva en ny bra spelare, det är helt uteslutet eftersom vårt nuvarande lag skall vända skeppet. Det är tillfälligheter som avgör. Vi skapar enorma mängder chanser, har väldigt många långa - och bra - anfall. Dessutom har vi unga riktigt duktiga backar som aldrig tappar markeringen i egen zon och alltid spelar efter sin förmåga.
Djurgår'n i rött? Ja tack!
Byt tröjor!
Byt tröjor!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Byt tröjor!
Även fast det är en ironisk tråd så hoppas jag faktiskt att vi kör med det röda stället nästa match. Det kan ju inte skada iallafall 

Avskaffa tre mot tre.
-
Ironisk?Mattias_87 skrev:Även fast det är en ironisk tråd så hoppas jag faktiskt att vi kör med det röda stället nästa match. Det kan ju inte skada iallafall

Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- northbluestriped
- Medlem: Ja, vanlig medlem
är man desperat så tar man allt som kan hjälpa, lite som feta kvinnor på krogen, last way outMäklaren skrev:Ironisk?Mattias_87 skrev:Även fast det är en ironisk tråd så hoppas jag faktiskt att vi kör med det röda stället nästa match. Det kan ju inte skada iallafall
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
Ja, varför inte? Det är ju alltid en förändring och något som kan distrahera från det dåliga sportsliga resultatet i en sisådär 10 minuter innan någon slår en huvudlös passning rätt i gapet på valfri bonde som kommer fri med Chet och såklart nätar. Så vill Djurgårn vinna tid så byter man tröjor! Annars föreslår jag tränare men det verkar uteslutet.
Jag lovar att man kommer att göra detta. DIF i ett nötskal.
"För att fira hösten och höstlovet väljer Djurgården att spela i röda dräkter".

- Jim Morrison
Röd oktob... November!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.