DIF i Media
DIF i Media
https://hockeynews.se/nyheter/ovantade- ... dif-jublar
Härligt med lite extra inkomst som inte var beräknad för en gångs skull.
Härligt med lite extra inkomst som inte var beräknad för en gångs skull.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
DIF i Media
Intervju med Hank på Hockeynews om hans "avsked" i Djurgården och JEs skambud.... En låg månadslön kombinerat med en tjänst på kansliet som skulle innebära att hans privatliv inte gick ihop!
Säger det igen, JE förstörde Djurgården som jag lärde känna det. Utan tvekan den värsta sämsta personen som jobbat i Djurgården någonsin.
Säger det igen, JE förstörde Djurgården som jag lärde känna det. Utan tvekan den värsta sämsta personen som jobbat i Djurgården någonsin.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
Säger väl en del om hur omtyckt Hank var ändå. Han var helt enkelt för dålig hockeyspelare, ändå försökte man lösa det på ett kreativt sätt.Manijock skrev: ↑2024-10-08 20:47:29 Intervju med Hank på Hockeynews om hans "avsked" i Djurgården och JEs skambud.... En låg månadslön kombinerat med en tjänst på kansliet som skulle innebära att hans privatliv inte gick ihop!
Expert.
DIF i Media
Det var uppenbart JEs åsikt jaa. Hand favoritsyssla FM kom säkert till användning här när det handlade om att helt ignorera den humana och kulturära aspekten fullständigt och bara basera sina handlingar på ett schackbräde helt hjärndöttSirDIFalot skrev: ↑2024-10-09 01:03:10Säger väl en del om hur omtyckt Hank var ändå. Han var helt enkelt för dålig hockeyspelare, ändå försökte man lösa det på ett kreativt sätt.Manijock skrev: ↑2024-10-08 20:47:29 Intervju med Hank på Hockeynews om hans "avsked" i Djurgården och JEs skambud.... En låg månadslön kombinerat med en tjänst på kansliet som skulle innebära att hans privatliv inte gick ihop!
Vad som huruvida är rätt och riktigt är något helt annat. Tycker övriga spelares åsikter speglar situationen troligast. Det vill säga att han spottade en av våra viktigaste spelare kulturmässigt(som naturligtvis inte ska underskattas) men även sportsligt då han gjorde och fortfarande gör sina medspelare bättre.
Nåväl, vad jag tycker och du tycker är vida känt härinne. Ville bara dela med mig om artikeln.
Tack och lov har åren gott och ledningen känns nu mer kompetent än på länge. Blev ett dyrt pris dock!
DIF i Media
ja det där vara katastrof i mina ögon. dåligt skött och en kulturbärare som man bara kölhalade och skeppade iväg. Visst vi kan ha 48 Linus klasen i laget men undrar varför vi då torskar alla matcher. ett lag behöver några såna spelare som Hank som bara stämplar in och gör ett jäkla hårt jobb 24/7, banar väg för lirarna som exempelvis Klasen. Rutinerade herrar som vet vad som krävsManijock skrev: ↑2024-10-09 08:23:22Det var uppenbart JEs åsikt jaa. Hand favoritsyssla FM kom säkert till användning här när det handlade om att helt ignorera den humana och kulturära aspekten fullständigt och bara basera sina handlingar på ett schackbräde helt hjärndöttSirDIFalot skrev: ↑2024-10-09 01:03:10Säger väl en del om hur omtyckt Hank var ändå. Han var helt enkelt för dålig hockeyspelare, ändå försökte man lösa det på ett kreativt sätt.Manijock skrev: ↑2024-10-08 20:47:29 Intervju med Hank på Hockeynews om hans "avsked" i Djurgården och JEs skambud.... En låg månadslön kombinerat med en tjänst på kansliet som skulle innebära att hans privatliv inte gick ihop!
Vad som huruvida är rätt och riktigt är något helt annat. Tycker övriga spelares åsikter speglar situationen troligast. Det vill säga att han spottade en av våra viktigaste spelare kulturmässigt(som naturligtvis inte ska underskattas) men även sportsligt då han gjorde och fortfarande gör sina medspelare bättre.
Nåväl, vad jag tycker och du tycker är vida känt härinne. Ville bara dela med mig om artikeln.
Tack och lov har åren gott och ledningen känns nu mer kompetent än på länge. Blev ett dyrt pris dock!
SSK satte ett C på honom. nuff said
DIF i Media
Dick anmäld för filmning.
Snälla nån!
Finns ingen som nämnden och domarna jagar så mycket som Dick. Är det inte halsskydd så är det nåt annat.
På riktigt!
10 såna diving/ förstärkningar av situationer per omgång. De bara MÅSTE hitta en på Dick!
Järnkaminerna måste markera på nåt sätt. Ren och skär mobbing enligt mig.
Snälla nån!
Finns ingen som nämnden och domarna jagar så mycket som Dick. Är det inte halsskydd så är det nåt annat.
På riktigt!
10 såna diving/ förstärkningar av situationer per omgång. De bara MÅSTE hitta en på Dick!
Järnkaminerna måste markera på nåt sätt. Ren och skär mobbing enligt mig.
DIF i Media
Ett alternativ kan ju vara att sluta filma så hittar de inget sånt.
- Jim Morrison
DIF i Media
Tycker det är rätt uppenbart att han tappar skäret?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
DIF i Media
Jo det ser faktiskt ut så. Han borde nog frias för den. (Inte för att jag tror det kommer hända)
DIF i Media
Vinklar vänster skridsko för mycket.
It's easier to be an asshole to words than to people
DIF i Media
Om Dick fälls så ska Harlestam i ssk fällas flera gånger.
Men det är klart, Dick faller ju hårdare i media så det är klart…
Men det är klart, Dick faller ju hårdare i media så det är klart…
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
inte oväntat att han blir fälld, disciplinnämnden är ett skämt det visste vi redan så fort PSG ger dom något så kommer det bli fällande dom.
DIF i Media
Inte mycket till motivering på HA:s hemsida där beslutet meddelas. Någon som vet om det finns offentliga beslutsprotokoll? Är själv ingen skridskovirtous men att döma av videon kan det mkt väl vara ett felskär som göra att Dick stupar. I så fall är det egentligen domaren som är syndabocken.