NHL 09/10
Re: NHL Premiären i Globen 2009
Har också plåtar, ska bli kul..
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Jo, jag var där då!Busmicke skrev:Tja!
Har plåtar till premiären Det-StLois.
Någon som var där i fjol och kan ge en recension om hur det var.
Var det stor skillnad på arrangemanget? Hur var inramningen osv.
Vore tacksam för all info.
Det var förstås kul men kvalitén på spelet kunde ha varit bättre. Det var inte så mycket NHL-spel över det hela utan allting kändes som en lite bättre toppmatch i Elitserien. Det var förstås så eftersom det var första matchen för säsongen och för att rinken är större i Sverige.
Inramningen var väl helt okej må jag säga. Tyvärr var det lite för mycket "klapp,klapp,klapp" men det roliga var att det var en hel del Amerikanare & Canandensare där, de satt tillsammans och såg ut att ha rätt kul.
Betyg: 3.5/5
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Synd bara att biljetterna kostar för mycket i andra hand 

Hardy Nilssons järnkaminer! - Johanssons järnkaminer!
Hur dyrt?
Jag ser att du inte längre kan få några platser bredvid varandra.
Jag har extra platser, men jag har ingen aning om hur jag kommer att gå att bli av med dem.
Jag har extra platser, men jag har ingen aning om hur jag kommer att gå att bli av med dem.

"He just used me like pony. He was on top of me. I don't like being the pony. I want to be on top." - Datsyuk
Du skriver på svenska i den här tråden? I den andra skriver du på engelska..Prelude skrev:Hur dyrt?
-
Han kanske använder google translate. 

True. I didn't know how strange it would be to switch back and forth from Swedish to English. But then again, I also didn't know if my typing English creates less responses. Must just be what I say no matter what
Google is my friend

Google is my friend

"He just used me like pony. He was on top of me. I don't like being the pony. I want to be on top." - Datsyuk
- 08Predators
Jag har ett par riktigt dyra och bra plåtar!!
Är det evenemang och sånt innan match.
Är det evenemang och sånt innan match.
Re: Silly Season 2009/2010 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
R.I.P Jose Theodores 2 månader gammla son. Djurgårdsfamiljen beklagar och är alltid med dig Jose!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly Season 2009/2010 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Fruktansvärt hemskt! Jose som vad jag hört även är riktigt trevlig privat.DIFDIF skrev:R.I.P Jose Theodores 2 månader gammla son. Djurgårdsfamiljen beklagar och är alltid med dig Jose!
Säg den glädje som varar
Re: NHL 09/10
Inatt drar det igång, och nu beställer jag ESPN 360! Inatt blir det finfina Toronto Maple Leafs - Montreal Canadiens, Boston Bruins - Washington Capitals och Colorado Avalanche - San Jose Sharks. Möjligtvis att det blir någon mer. En på tvn, en på datorn - det är så det ska vara!
Man kan väl nämna att Colorado hyllade och avtackade Joe sakic för allt han gjort för Avalanche.
Genom att vinna med 5-2 mot Sharks också, något jag inte räknat med...warrant skrev:Man kan väl nämna att Colorado hyllade och avtackade Joe sakic för allt han gjort för Avalanche.
Kommer aldrig glömma när Sakic gav Lord stanley´s buckla till Ray Bourque.