Dags att inför slutspelet plocka fram en låt till Ossi's ära... Att användas vid mål eller utvisning (ala Oduya och "Sympathy For The Devil"..)
Vem ska man då använda? Ozzy är ju en självklarhet... Ironman är för tradig... Mitt förslag är:
Ossi låten
Ossi låten
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Lite härlig mix och man kan få med dessa rader:blårandigt skrev:Bra idé men låten kan man diskutera om
"I will give you those things you thought unreal
The sun the moon the stars all bear my seal
Follow me now and you will not regret
"
och
"
My name is Lucifer please take my hand
"

'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Ossi låten
DIF håller inte på med sånt där, utan kör Klockan Slår efter varje mål._Skogis skrev:Dags att inför slutspelet plocka fram en låt till Ossi's ära... Att användas vid mål eller utvisning (ala Oduya och "Sympathy For The Devil"..)
Vem ska man då använda? Ozzy är ju en självklarhet... Ironman är för tradig... Mitt förslag är:
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Ossi låten
Visserligen så kördes ju samma låt varje gång Oduya blev utvisad och Rule Britannia spelades när David Longstaff gjorde mål, men jag håller med dig annars.Emil svelander skrev:DIF håller inte på med sånt där, utan kör Klockan Slår efter varje mål._Skogis skrev:Dags att inför slutspelet plocka fram en låt till Ossi's ära... Att användas vid mål eller utvisning (ala Oduya och "Sympathy For The Devil"..)