Fast det skulle ju varit trevligt att se honom i Djurgården igen även fall han "svek" oss förra året. Jag har ingen koll på var han spelar i höst dock.
Han får gärna hålla sig ifrån DIF, han sa ju "blir det inte nhl, så stannar jag i dif". Bara kul om han inte får något kontrakt med frölunda eller nhl.
Original Frasse skrev:Han får gärna hålla sig ifrån DIF, han sa ju "blir det inte nhl, så stannar jag i dif". Bara kul om han inte får något kontrakt med frölunda eller nhl.
Anrell vill ju bilda ett Sthlm Capitals men det var nog inte det laget du syftade på gissar jag..
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Blev grymt besviken på honom inför förra säsongen!
Visst blev man besviken när han gick men jag tror du hade gjort samma sak om du hade vart i hans situation. Han tjänar garanterat mycket bättre i frölunda samt att frölunda tyvärr har bättre lag än Djurgården.
Klubblojalitet finns - men den är mer att betrakta som en slags trumf, bonus eller liknande. Det vill säga en fördel men inte avgörande. Som en balkong eller en öppen spis när du ska välja mellan två i övrigt likvärdiga lägenheter..
AB skriver t.ex idag om att Lill Honken efterskänker 250 000 kr som en snygg gest till Brynäs.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche