Finns bara ett sätt att blir hörd och det är att höras.
Fredrik Brembergs Järnkaminer ska eka över hovet imorgon, det är ett bra sätt att sätta press på ledning och på spelare. Bättre än att bua i alla fall.
Staten skrev:Finns bara ett sätt att blir hörd och det är att höras.
Fredrik Brembergs Järnkaminer ska eka över hovet imorgon, det är ett bra sätt att sätta press på ledning och på spelare. Bättre än att bua i alla fall.
Vi ska ha Bremberg i djurgårn!
Bra att det finns flera som tycker det, även om det kan bli svårt att övertyga ledningen så skall man aldrig ge upp. Alltid oavsett.
Problemet är ju att staten inte får bestämma numera! Finns säkert något EU-direktiv som stoppar Bremberg från att spela med djurgårn, de brukar ju lägga sig i det mesta nu för tiden.
Exakt hur skulle det hjälpa det laget vi har nu? Jag trodde i min enfald att man skulle stötta laget och inte sjunga om någon som inte spelar.
Har du missat att djurgårn behöver förändring, att Bremberg är tillgänglig och vill spela i djurgårn? Har du missat att styrelsen stänger dörren för Bremberg i DIF?
Staten skrev:Har du missat att djurgårn behöver förändring, att Bremberg är tillgänglig och vill spela i djurgårn? Har du missat att styrelsen stänger dörren för Bremberg i DIF?
Nej jag har inte missat något av det förutom det att han vill spela i Djurgårn, källa på det?
Istället vill jag ställa frågan, har ni missat att man ska stötta laget och inte någon som spelar för oss?
Exakt hur skulle det hjälpa det laget vi har nu? Jag trodde i min enfald att man skulle stötta laget och inte sjunga om någon som inte spelar.
Det kortet kan du faktiskt inte spela..
Åtminstone en fjärdedel (även fast det de senaste matcherna blivit bättre) av de sånger/ramsor som körs handlar om att vi hatar gnaget när vi inte ens möter dem och hur fan hjälper det våra lirare?
Jag offrar gladeligen 10 000 antignaget-ramsor när vi möter Timrå mot en ynka 'ge oss Bremberg, snälla'
Det kanske är fel att säga det här, men det skulle vara så mäktigt att gå emot DIFs beslut om Linkan och visa dem att vi stöttar honom imorgon. Fatta känslan att sjunga om Linkan och se deras miner. Håller med er ovan.
Mäklaren skrev:Vem hänger på imorgon när jag startar ''Han gör som han vill - och resten står still''?
*räcker upp handen*
Bra Danne! Då vet jag att åtminstone en person med rejäl wiskyröst hakar på i hyllningen till en av de största
Lova mig att ni hyllar honom. Samtliga ska vara med! Kommer inte kunna befinna mig på Hovet imorgon, men ska ta i här hemma framför tvn så hela jävla Nyköping får höra vilken kung Linkan är, och vilka förrädare Djurgårdens ledning är som inte fattar det alla andra fattar.
Är sjuk som en åsna och ännu hesare, men nu blir man nästan sugen på att ta sig till Hovet imorgon och skrika BREMBERGS järnkaminer hela jävla matchen.