Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av -daniel- »

Salas skrev:Hur funkar det för oss som vill ha på aktiv? Efter fyra år med säsongskort i klacken känner jag att jag har gjort mitt där, och vill därför ha på aktiv. Men på kartan finns det ju inte ett smack ledigt i princip.

Givetvis lär väl mycket bli ledigt så fort sista datumet för att förlänga tar slut, men bör man boka redan nu för bästa möjliga plats, eller ska man vänta tills kartan blir uppdaterad med alla lediga platser?
Hör med jesper.bjorck@difhockey.se eller stefan.traav@difhockey.se

De hjälper dig nog.
Senast redigerad av -daniel- den 2013-04-29 19:03:10, redigerad totalt 2 gång.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Måste skriva en rad här också om det fantastiska upplägget med säsongskorten, allt känns rimligt prissatt. Bra man kan välja mellan kort / lösbiljetter. SNYGGT!
nevyn

Inlägg av nevyn »

-daniel- skrev:Måste skriva en rad här också om det fantastiska upplägget med säsongskorten, allt känns rimligt prissatt. Bra man kan välja mellan kort / lösbiljetter. SNYGGT!
Håller med!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Även bra att det numer går att köra på avbetalning och förhoppningsvis autogiro per månad.

Skulle tro att det underlättar för många som kanske var i valet och kvalet över om de skulle köpa eller inte.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Challe ringde upp nyligen och berättade lite om att säsongskorten är slutsålda, telefonsvarare dock men ganska kul ändå.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Mattias_87 skrev:Challe ringde upp nyligen och berättade lite om att säsongskorten är slutsålda, telefonsvarare dock men ganska kul ändå.
Ja farsgubben messade just och berättade samma sak. Skoj!

Men nu menar du inte slutsålda utan lanserade förmodar jag. ;)
Användarvisningsbild
Mattias_87

Inlägg av Mattias_87 »

Ja så menar jag såklart. Är bra att läsa innan man postar ibland :)
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
minalman

Biljettråden

Inlägg av minalman »

Challe ringde! Det lät som om han läste innantill och han lyssnade som vanligt inte på mina tips om laget...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Frasse

Inlägg av Frasse »

minalman skrev:Challe ringde! Det lät som om han läste innantill och han lyssnade som vanligt inte på mina tips om laget...
Tyckte att han var lite väl enkelspårig som inte ville svara på om vi verkligen kommer värva Klasén.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
oskais

Inlägg av oskais »

JohanPez skrev:Om du är trött i benen men inte i halsen kan du för all del kika på säskort med oss på A10 och annars finns det ju något gäng på a18 som gärna välkomnar ensamseglare. Man måste inte gå på hockey men att man inte har någon att gå med ska aldrig behöva vara ett incitament för att inte skaffa säsplåtar :)
Verkar som att de flesta platser där redan är haffade! (A10) :cry:
Användarvisningsbild
JohanPez

Biljettråden

Inlägg av JohanPez »

oskais skrev:
JohanPez skrev:Om du är trött i benen men inte i halsen kan du för all del kika på säskort med oss på A10 och annars finns det ju något gäng på a18 som gärna välkomnar ensamseglare. Man måste inte gå på hockey men att man inte har någon att gå med ska aldrig behöva vara ett incitament för att inte skaffa säsplåtar :)
Verkar som att de flesta platser där redan är haffade! (A10) :cry:
A10 rad 22 plats 39 (och jag tror även 40) vill jag minnas ska vara lediga.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Nu är det bara att vänta på att hela spelprogrammet spikas så man kan boka in höstens och vintens äventyr lite mera ingående. Är det någon som har koll på när man brukar spika matcherna?
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Isabo skrev:Nu är det bara att vänta på att hela spelprogrammet spikas så man kan boka in höstens och vintens äventyr lite mera ingående. Är det någon som har koll på när man brukar spika matcherna?
Tror att hela det preliminära matchprogrammet finns att hitta på möjligtvis Mrmadhawks hemsida men att det kan ske lite justeringar också.
Rix

Inlägg av Rix »

Alexander skrev:
Isabo skrev:Nu är det bara att vänta på att hela spelprogrammet spikas så man kan boka in höstens och vintens äventyr lite mera ingående. Är det någon som har koll på när man brukar spika matcherna?
Tror att hela det preliminära matchprogrammet finns att hitta på möjligtvis Mrmadhawks hemsida men att det kan ske lite justeringar också.
Var väl bara två första omgångarna om jag inte minns fel.
Tror hela spelschemat dröjer någon månad till minst.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Herr Galenhök har bara lagt ut de kommande skånederbyna och det är dessutom preliminärt, han skriver att det bör ta minst en månad till innan man kommit överens om spelschemat helt.
Skriv svar