Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
Daniel är det du som är 1891prod för är du så är du skit grym, det är en av de få som jag följer på
YouTube. Grymt kul o se spelarnas jävlar e namna blick.
Samtidigt som man blir överlycklig av detta klipp så får man tyvärr en stor klump i magen varje gång man hör kommentatorerna nämna namnet Liv
Samtidigt som man blir överlycklig av detta klipp så får man tyvärr en stor klump i magen varje gång man hör kommentatorerna nämna namnet Liv
Film- och bildtråden
Väl talat, ska man vara ledsen över att vi torskade finalen eller glad vi skapade en sån fest? Folk verkar ju inte särskilt ledsna över att vi förlorade. Hej Bönder killen är en legend! Fan den där Klubertanz var rätt bra på den tiden!lajjnus skrev:Fan, varför laddar du upp det här Daniel? Nu sitter man ju här och mår dåligt.. Vad hände?Närå, skitbra klipp, riktigt grymt! Minns grabben med "Hej Bönder"-tröjan. Vilka tider det var.
Film- och bildtråden
Du måste ladda upp semi 4 också med Wesslans plock !Daniel942 skrev:Final 4.Sjöwall skrev:Finfint!Daniel942 skrev:Slutspelet 09/10: Final 4
Var inte det final 5? Eller är jag helt ute och cyklar nu?
Det blev 2-2 i matcher.

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha. Det han har gjort är att ha laddat ned torrenten "Djurgården Slutspel 2010", tagit en After Effects-template, kallat det sin "produktion" och laddat upp på tuben.emilin skrev:Daniel är det du som är 1891prod för är du så är du skit grym, det är en av de få som jag följer på
Men men, kul är det.

Säg den glädje som varar
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Där har du faktiskt fel.DIF_Soldier skrev:Haha. Det han har gjort är att ha laddat ned torrenten "Djurgården Slutspel 2010", tagit en After Effects-template, kallat det sin "produktion" och laddat upp på tuben.emilin skrev:Daniel är det du som är 1891prod för är du så är du skit grym, det är en av de få som jag följer på
Men men, kul är det.

På en punkt iaf.

DIF!
Inte After Effects alltså?Daniel942 skrev:Där har du faktiskt fel.DIF_Soldier skrev:Haha. Det han har gjort är att ha laddat ned torrenten "Djurgården Slutspel 2010", tagit en After Effects-template, kallat det sin "produktion" och laddat upp på tuben.emilin skrev:Daniel är det du som är 1891prod för är du så är du skit grym, det är en av de få som jag följer på
Men men, kul är det.
På en punkt iaf.

Hur som haver är det alltid kul att någon gör något, istället för att ingen gör något medans alla vill ha något?

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Daniel942
Inte torrent.seppuko skrev:Inte After Effects alltså?Daniel942 skrev:Där har du faktiskt fel.DIF_Soldier skrev:Haha. Det han har gjort är att ha laddat ned torrenten "Djurgården Slutspel 2010", tagit en After Effects-template, kallat det sin "produktion" och laddat upp på tuben.emilin skrev:Daniel är det du som är 1891prod för är du så är du skit grym, det är en av de få som jag följer på
Men men, kul är det.
På en punkt iaf.
Hur som haver är det alltid kul att någon gör något, istället för att ingen gör något medans alla vill ha något?

DIF!
- DIF_Soldier
Jag är nog mer ledsen över att jämföra då med nu. Festen mot allsvenskan. Att så mycket kan hända på så kort tid..XantE skrev:Väl talat, ska man vara ledsen över att vi torskade finalen eller glad vi skapade en sån fest? Folk verkar ju inte särskilt ledsna över att vi förlorade. Hej Bönder killen är en legend! Fan den där Klubertanz var rätt bra på den tiden!lajjnus skrev:Fan, varför laddar du upp det här Daniel? Nu sitter man ju här och mår dåligt.. Vad hände?Närå, skitbra klipp, riktigt grymt! Minns grabben med "Hej Bönder"-tröjan. Vilka tider det var.

Tack för det, Danne!
Film- och bildtråden
Jo :/ Finns många personer och tacka..lajjnus skrev:Jag är nog mer ledsen över att jämföra då med nu. Festen mot allsvenskan. Att så mycket kan hända på så kort tid..XantE skrev:Väl talat, ska man vara ledsen över att vi torskade finalen eller glad vi skapade en sån fest? Folk verkar ju inte särskilt ledsna över att vi förlorade. Hej Bönder killen är en legend! Fan den där Klubertanz var rätt bra på den tiden!lajjnus skrev:Fan, varför laddar du upp det här Daniel? Nu sitter man ju här och mår dåligt.. Vad hände?Närå, skitbra klipp, riktigt grymt! Minns grabben med "Hej Bönder"-tröjan. Vilka tider det var.
Film- och bildtråden
Du ska adlas!Daniel942 skrev:
Semifinal 4 med Wesslaus monsterräddning.
Edit: efter jag sett klippet så ser jag till min besvikelse att Gustavs friläge plock ej är med

4:12, Timmy PetterssonDaniel942 skrev:

- SirDIFalot
Nästa match ut måste väl vara 0-2 till 3-2 på Hovet mot LHC? Vet att Ölvestads avgörande ligger uppe. Men var en grym sista period och förlängning.Daniel942 skrev:
Expert.