Det var tyvärr lite oklart, jag lade till information om det nu. Faktura är endast valbart för sittplats då det tyvärr blir för stora kostnader och arbetsinsatser med hanteringen av faktura på klackkorten.Isabo skrev:Knas, nu finns allt uppe på sidan, men om jag försöker beställa och betala med faktura så säger den att jag måste betala med kort i klacken fastän det står klart och tydligt att faktura ska gälla i klacken också, samma gäller avbetalning.
Biljettråden
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Biljettråden
Aha, det förklarar saken. Men då fixar jag och betalar kortet på en gång då 

Det står dock fortfarande att man kan välja avbetalning eller om tre månader i klacken.
Klackkort beställt och betalat
, kom igen nu gott folk. Se till och förlänga!

- Mattias_87
Ska nog uppgradera mig ifrån AS i år faktiskt. Bra priser plus att man hjälper samtidigt.
Avskaffa tre mot tre.
Sjukt bra priser! 1350 för ett standard klackkort, det blir 51,90 per match... Kronor!
Jag vill hemskt gärna köpa ett klackkort men alla mina DIF-polare har flyttat från stan alternativt går för sällan.. Går redan solo på Stadion men 25 matcher ensam blir lite för mycket känner jag.
- Jimmy Peterson
- Kontakt:
Det kan man däremot välja!Isabo skrev:Det står dock fortfarande att man kan välja avbetalning eller om tre månader i klacken.
Jimmy Peterson skrev:Det kan man däremot välja!Isabo skrev:Det står dock fortfarande att man kan välja avbetalning eller om tre månader i klacken.
Tyvärr försökte jag det när inte faktura gick, men det gick inte då. Men nu har jag betalat kortet i alla fall, så det är ju försent att reglera nu ändå.

Fick nyss mailet: Förläng ditt säsongskort för 13/14!? och såg detta, och blev lite orolig..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Titta hitoskais skrev:Jag vill hemskt gärna köpa ett klackkort men alla mina DIF-polare har flyttat från stan alternativt går för sällan.. Går redan solo på Stadion men 25 matcher ensam blir lite för mycket känner jag.

viewtopic.php?f=5&t=3865&p=263837#p263837
Lider utav samma problem, men tänkte iaf gå loss på ett kort till denna säsong

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
medu82 skrev:Titta hitoskais skrev:Jag vill hemskt gärna köpa ett klackkort men alla mina DIF-polare har flyttat från stan alternativt går för sällan.. Går redan solo på Stadion men 25 matcher ensam blir lite för mycket känner jag.
viewtopic.php?f=5&t=3865&p=263837#p263837
Lider utav samma problem, men tänkte iaf gå loss på ett kort till denna säsong
Jag går så gott som alltid själv på hockey faktiskt. Det är ju inte direkt så att jag är ensam för det

Ja, man får hoppas att det billiga priset kompenseras med bra stämning på matcherna! Ekonomiskt är det sittplats som drar det tunga lasset.Isabo skrev:Sjukt bra priser! 1350 för ett standard klackkort, det blir 51,90 per match... Kronor!

Biljettråden
Om du är trött i benen men inte i halsen kan du för all del kika på säskort med oss på A10 och annars finns det ju något gäng på a18 som gärna välkomnar ensamseglare. Man måste inte gå på hockey men att man inte har någon att gå med ska aldrig behöva vara ett incitament för att inte skaffa säsplåtaroskais skrev:Jag vill hemskt gärna köpa ett klackkort men alla mina DIF-polare har flyttat från stan alternativt går för sällan.. Går redan solo på Stadion men 25 matcher ensam blir lite för mycket känner jag.

Hur funkar det för oss som vill ha på aktiv? Efter fyra år med säsongskort i klacken känner jag att jag har gjort mitt där, och vill därför ha på aktiv. Men på kartan finns det ju inte ett smack ledigt i princip.
Givetvis lär väl mycket bli ledigt så fort sista datumet för att förlänga tar slut, men bör man boka redan nu för bästa möjliga plats, eller ska man vänta tills kartan blir uppdaterad med alla lediga platser?
Givetvis lär väl mycket bli ledigt så fort sista datumet för att förlänga tar slut, men bör man boka redan nu för bästa möjliga plats, eller ska man vänta tills kartan blir uppdaterad med alla lediga platser?