Absolut, därför gäller det att vara smart med vilka man tar in och hur man spelar dom. Kommunikationen med dom som får "sitta". Det är väl klart som fan att vi kommer välkomna Murray, Kronwall, Hörnqvist med mera med öppna armar OM det blir lockout. Det vore extremt dumt att göra annat, eftersom varenda klubb kommer ta in spelare. Det kan ge ett skönt försprång i tabellen om vi vinner mer matcher med dom spelarna. Sedan kan man självklart hoppas att det inte blir någon lockout öht. Som jag gör. Det sista jag vill se är en lockout. Men om det väl händer så händer det, och då kan vi spela halva säsongen med NHL-spelare i vår trupp.-daniel- skrev:Dels pengarna, sen det uppenbara att det kastar om i laget. Hur skoj är det om en lockout varar i 3 månader och en handfull tilltänkta spelare får sitta på läktarna? Är det utvecklande?Jim Morrison skrev:Utveckla varför du tror det. Kostnader eller? Tror knappast en spelare som Murray kommer begära hutlösa priserSirDIFalot skrev:Jag tror fortfarande en lockout kan göra mer skada än nytta. Men klart det vore coolt att se Dogge i DIF...
Det är en fördel att vara DIF i allsvenskan, vi har en grymt massa spelare over there som väljer allsvenskan före elitserien. Den lyxen har inte Tingsryd eller ens Malmö t.ex.