SkönaDjurgårn skrev:Förstår och känner samma frustration som du gör, jensa85. Men som DIFalot säger så kan vi inte dumpa alla våra unga spelare som faktiskt inte drar till NHL på direkten. Vad blir det kvar av oss då?! Vi gillar inte de som drar direkt och vi gillar inte de som stannar kvar och försöker utvecklas mer. Eh...
Ser hellre att typ Tim, Carlsson, Tjärna Jr får gå isåfall. Medelmåttor som inte utvecklats på tio år, typ.
Angående Hardy så är jag sjukt less på honom, jag också. Lämna oss nu tack.
Järlans svar angående att Linkan inte gör laget bättre: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Så jävla korkad sportchef kan vi inte ha. Avgå.
Klart att vi inte kan. Samtidigt får det inte vara någon välgörenhet bara för att det är "egna" spelare.
Bara för att jag kritiserat trion Brodin, Cehlin, Norman så lär väl samtliga vakna till och göra kanonsäsonger alla tre. Och då blir alla nöjda och glada
Det jag menar är lite att man måste rannsaka sig själv i vissa lägen. En spelare "har det i sig", "kan höja sig" och att det bara "sitter i huvudet" när det går trögt under en väldigt lång period. Det får liksom inte gå hur långt som helst utan att det vänder heller. Tänker speciellt på Cehlin där. Lossnar det aldrig kanske det är dags med någon ny spelare istället och låta den andra spelaren som kört fast testa sina vingar i en annan klubb. Men säsongen är ju lång och "Sillen" har gott om tid på sig att motbevisa mig fortfarande. Han är ändå en spelare som spelat drygt 15 minuter per match, tycker man kanske kan begära mer då. Återigen handlar det ju givetvis om personliga förväntningar på spelaren i fråga. Och jag hade verkligen skyhöga förväntningar på att det VERKLIGEN skulle lossna för Cehlin i år. Hittills har det verkligen inte slagit in och då blir jag besviken. Så funkar jag,hehe.
Däremot när det gäller spelare som Tjärna Jr och Carlsson är det verkligen katastrof. Dom båda skulle behöva snitta varsin poäng i varje match som är kvar för att jag ska godta dom mera i DIF-tröjan. Så totalt värdelösa anser jag att dom varit. Inte bara i poängkolumnen utan även spelmässigt.