Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
Lockouten får gärna hålla på över jvm iaf men sen kan den gärna ta slut! Vi har nog mindre fördel än ssk,mora,vik att det är lockout iaf!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Karlskrona dumpar den enda talangfulla juniorer de har. Herregud.
Hoppas KG Stoppel och Challe plockar in honom till vårt J20-lag nästa år.
Expert.
- Jim Morrison
Vem?SirDIFalot skrev:Karlskrona dumpar den enda talangfulla juniorer de har. Herregud.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Johan Svensson ?@MrMadhawk
Det här är ju helt otroligt! Karlskrona, nej nej nej!!! Gör inte vad Malmö gör med Burra. Misstag!
http://www.bltsydostran.se/sporten/khk- ... 5962%29.gm
Uffe Bodin ?@UffeBodin
Så KHK dumpar den enda intressanta talangen man har i klubben - en 17-åring. Herre. Jävlar. #twittpuck #division1nästa
Uffe Bodin ?@UffeBodin
RT @enestubbe: KHK har ett helt lag där knappt någon håller för AS-spel. Och så har man ett enda tonårigt framtidshopp. Och så får HAN gå.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=38929
Det här är ju helt otroligt! Karlskrona, nej nej nej!!! Gör inte vad Malmö gör med Burra. Misstag!
http://www.bltsydostran.se/sporten/khk- ... 5962%29.gm
Uffe Bodin ?@UffeBodin
Så KHK dumpar den enda intressanta talangen man har i klubben - en 17-åring. Herre. Jävlar. #twittpuck #division1nästa
Uffe Bodin ?@UffeBodin
RT @enestubbe: KHK har ett helt lag där knappt någon håller för AS-spel. Och så har man ett enda tonårigt framtidshopp. Och så får HAN gå.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=38929
Expert.
- Jim Morrison
Hahahahahahahhahaha fy fan vad sjukt. Signa upp honom direkt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad ska vi med honom till, på allvar?
Spara pengarna till en 30-årig back som tar oss till Elitserien istället.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
Spelar man på allsvensk nivå redan som 16-åring bör man väl ses som ett väldigt stort framtidslöfte?Mäklaren skrev:Vad ska vi med honom till, på allvar?
Är väl kanske inget som ska gå in i vår A-lagstrupp på en gång men erbjud honom ett kontrakt och en plats på hockeygymnasiet.
Du behöver inte ogilla alla spelare som är yngre än dig själv Mäklaren...
Expert.
Var väl han som var i fight med Holmqvist och den som visade Murray minst respekt. Tror jag tyckte han stod ut mest i det laget.
Sv: Allsvenskan 2012/13
Det var han som blev jävligt lack på Gabbe efter en tackling och jagade honom över hela isen va?
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Han har spelat 23 matcher, gjort 0 poäng och står på minus 12.
Nu ska man inte stirra sig blint på statsen och jag kan erkänna att jag har noll koll på grabben, vad är det som han är så duktig på?
Han tar plats i Allsvenskans överlägset sämsta lag, inte en jättebedrift enligt mig. Men om han är duktig så ser jag gärna att vi signar han till J18/J20 så han får ett par år att träna upp sig.
Nu ska man inte stirra sig blint på statsen och jag kan erkänna att jag har noll koll på grabben, vad är det som han är så duktig på?
Han tar plats i Allsvenskans överlägset sämsta lag, inte en jättebedrift enligt mig. Men om han är duktig så ser jag gärna att vi signar han till J18/J20 så han får ett par år att träna upp sig.
- SirDIFalot
Det är EN ordinarie spelare i Karlskrona som inte ligger på minus, och han ligger på +2.
Så plus/minus bör man nog inte stirra på här.
Expert.
Nej det kan du ha rätt i, men vad är det som utmärker denna kille då?SirDIFalot skrev:Det är EN ordinarie spelare i Karlskrona som inte ligger på minus, och han ligger på +2.
17 år och visar ingen respekt för NHL-spelarna eller det äldre gardet i DIF. Han tog för sig. Det utmärker nog honom. Sen verkar han ju inte vara någon större poängspelare och det är ju en annan del av hockey.Rix skrev:Nej det kan du ha rätt i, men vad är det som utmärker denna kille då?SirDIFalot skrev:Det är EN ordinarie spelare i Karlskrona som inte ligger på minus, och han ligger på +2.
- SirDIFalot
Han leder just nu omröstningen som årets junior i den södra derbygruppen.
https://www.facebook.com/viasathockey/t ... 4575419126
Ironiskt om han skulle vinna och kamma hem 100.000 kr till Karlskrona nu...
https://www.facebook.com/viasathockey/t ... 4575419126
Ironiskt om han skulle vinna och kamma hem 100.000 kr till Karlskrona nu...
Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Allsvenskan 2012/13
Sju matcher i december. Törs vi tro på 21 poäng? Det mesta talar emot. Fortfarande inga linjer i spelet. Osäkra målvakter. Svaga backar. Inga målgörare. Landeskog och Bengan på väg ur landet. Junior-VM. Dåligt powerplay.
Jag tror fanimej det blir 21 poäng före nyår!
Jag tror fanimej det blir 21 poäng före nyår!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)