Skickat från min F8331 via Tapatalk
Om det nu ska vara pk morgon borde något vassare än de som ryktas vara klara presenteras. Dessa är inte presskonferensmarginal vad man än tycker om dem.TheForsa skrev:”Djurgården Hockey bjuder in till presskonferens. På tisdag 2 maj klockan 13:00 bjuder Djurgården Hockey in till presskonferens på Hovet då vi presenterar våra senaste nyförvärv. Närvarande är förutom nyförvärven även sportcheferna Joakim Eriksson och Thomas Johansson samt huvudtränare Robert Ohlsson.”
http://hockeybladet.nu/shl/dif/djurgard ... nyforvarv/
Det, eller så förklarar de även vad som är kvar i lagbygget. Lät ju så på jockes intervju; att 2/5 skulle det blir mer klart i hur långt de kommit.mb81 skrev:Om det nu ska vara pk morgon borde något vassare än de som ryktas vara klara presenteras. Dessa är inte presskonferensmarginal vad man än tycker om dem.TheForsa skrev:”Djurgården Hockey bjuder in till presskonferens. På tisdag 2 maj klockan 13:00 bjuder Djurgården Hockey in till presskonferens på Hovet då vi presenterar våra senaste nyförvärv. Närvarande är förutom nyförvärven även sportcheferna Joakim Eriksson och Thomas Johansson samt huvudtränare Robert Ohlsson.”
Jag blir i alla fall sugen på mediastrategin. Spelare har varit klara länge som man har kunnat pytsa ut över tid och hålla DIF aktuella i media. Nu bränner man allt på en dag.mb81 skrev:Om det nu ska vara pk morgon borde något vassare än de som ryktas vara klara presenteras. Dessa är inte presskonferensmarginal vad man än tycker om dem.TheForsa skrev:”Djurgården Hockey bjuder in till presskonferens. På tisdag 2 maj klockan 13:00 bjuder Djurgården Hockey in till presskonferens på Hovet då vi presenterar våra senaste nyförvärv. Närvarande är förutom nyförvärven även sportcheferna Joakim Eriksson och Thomas Johansson samt huvudtränare Robert Ohlsson.”
Nu är det väl öppet att köpa kvarvarande säsongskort som reserverades till förra årets innehavare. Värt att berätta om.TheForsa skrev:”Djurgården Hockey bjuder in till presskonferens. På tisdag 2 maj klockan 13:00 bjuder Djurgården Hockey in till presskonferens på Hovet då vi presenterar våra senaste nyförvärv. Närvarande är förutom nyförvärven även sportcheferna Joakim Eriksson och Thomas Johansson samt huvudtränare Robert Ohlsson.”
Nu är det väl öppet att köpa kvarvarande säsongskort som reserverades till förra årets innehavare. Värt att berätta om.TheForsa skrev:”Djurgården Hockey bjuder in till presskonferens. På tisdag 2 maj klockan 13:00 bjuder Djurgården Hockey in till presskonferens på Hovet då vi presenterar våra senaste nyförvärv. Närvarande är förutom nyförvärven även sportcheferna Joakim Eriksson och Thomas Johansson samt huvudtränare Robert Ohlsson.”
Matt Anderson var ingen bomb men han flög ju helt under radarn när han presenterades för två år sedan på en PK. Så hoppet om ett förvärv som inte har ryktats hit lever iallafall.jsson skrev:Jag vågar verkligen inte ha några förväntningar på en bomb imorgon...
Det var senast vi hade pk va? När vi presenterade Sallinen, Hultström, Press och Matt? Då presenterades Jocke också.ciirree skrev:Matt Anderson var ingen bomb men han flög ju helt under radarn när han presenterades för två år sedan på en PK. Så hoppet om ett förvärv som inte har ryktats hit lever iallafall.jsson skrev:Jag vågar verkligen inte ha några förväntningar på en bomb imorgon...
Precis. Press, Sallinen och Hulta. Sen Anderson men han var ej där.mb81 skrev:Det var senast vi hade pk va? När vi presenterade Sallinen, Hultström, Press och Matt? Då presenterades Jocke också.ciirree skrev:Matt Anderson var ingen bomb men han flög ju helt under radarn när han presenterades för två år sedan på en PK. Så hoppet om ett förvärv som inte har ryktats hit lever iallafall.jsson skrev:Jag vågar verkligen inte ha några förväntningar på en bomb imorgon...
Eller hade vi det i samband med att Robban blev ny tränare?
I min eld har man inte ok för att presentera Eriksson, Pettersson, Nilsson och Lagesson.
Det skulle väl vara om Ante är klar också.mb81 skrev:Det var senast vi hade pk va? När vi presenterade Sallinen, Hultström, Press och Matt? Då presenterades Jocke också.ciirree skrev:Matt Anderson var ingen bomb men han flög ju helt under radarn när han presenterades för två år sedan på en PK. Så hoppet om ett förvärv som inte har ryktats hit lever iallafall.jsson skrev:Jag vågar verkligen inte ha några förväntningar på en bomb imorgon...
I min eld har man inte ok för att presentera Eriksson, Pettersson, Nilsson och Lagesson.
Nån överraskning skulle vara kul. Jag var inte heller så snygg när mitt bok blev eld. Haha. Ny yuppienalle så den autocorrectar allt helt galet!ciirree skrev:Precis. Press, Sallinen och Hulta. Sen Anderson men han var ej där.mb81 skrev:Det var senast vi hade pk va? När vi presenterade Sallinen, Hultström, Press och Matt? Då presenterades Jocke också.ciirree skrev:Matt Anderson var ingen bomb men han flög ju helt under radarn när han presenterades för två år sedan på en PK. Så hoppet om ett förvärv som inte har ryktats hit lever iallafall.jsson skrev:Jag vågar verkligen inte ha några förväntningar på en bomb imorgon...
Håller med. Inget ont om spelarna i sig men de är inte PK värdiga kan man ju tycka.
Ska vi börja hoppas på Rundblad eller Thoresen?Haha. Nej, men åtminstone Ante iallafall.
Edit: Insåg precis att jag skrev "Precis" och sen bara upprepade jag alla fyra namn du skrev. Snyggt.
Man har ju blivit autocorrectskadad så jag läste bok ändå. Haha.mb81 skrev:Nån överraskning skulle vara kul. Jag var inte heller så snygg när mitt bok blev eld. Haha. Ny yuppienalle så den autocorrectar allt helt galet!ciirree skrev:Precis. Press, Sallinen och Hulta. Sen Anderson men han var ej där.mb81 skrev:Det var senast vi hade pk va? När vi presenterade Sallinen, Hultström, Press och Matt? Då presenterades Jocke också.ciirree skrev:Matt Anderson var ingen bomb men han flög ju helt under radarn när han presenterades för två år sedan på en PK. Så hoppet om ett förvärv som inte har ryktats hit lever iallafall.jsson skrev:Jag vågar verkligen inte ha några förväntningar på en bomb imorgon...
Håller med. Inget ont om spelarna i sig men de är inte PK värdiga kan man ju tycka.
Ska vi börja hoppas på Rundblad eller Thoresen?Haha. Nej, men åtminstone Ante iallafall.
Edit: Insåg precis att jag skrev "Precis" och sen bara upprepade jag alla fyra namn du skrev. Snyggt.