Challe Berglund

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Rudi
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Challe Berglund

Inlägg av Rudi »

Det är väl ändå ganska naturligt att kraven på avgång klingar av något efter ett möte av den här typen? Vidare gissar jag att landslagsuppehållet har bidragit en hel del till att många lugnat ned sig eftersom det helt enkelt inte funnits några fler matcher att förlora. Han har kanske däremot inte köpt sig så mycket tid, den gode Challe.
Div1Norra

Inlägg av Div1Norra »

Rudi skrev:Det är väl ändå ganska naturligt att kraven på avgång klingar av något efter ett möte av den här typen? Vidare gissar jag att landslagsuppehållet har bidragit en hel del till att många lugnat ned sig eftersom det helt enkelt inte funnits några fler matcher att förlora. Han har kanske däremot inte köpt sig så mycket tid, den gode Challe.
Mmmm, normalt hatar jag landslagsuppehåll eftersom jag vill se DIF spela, inte tre kronor. Men det här uppehållet har ju ingjutit lite mod i mig - vi har ju trots allt inte torskat på en vecka nu :x

Jag tycker att mötet i onsdags var bra och visar att laget och styrelsen ser allvaret i situationen. Jag tycker (i motsats till många här) att det är rätt att ge laget och Challe ytterligare förtroende. Om de sparkar Challe nu så måste hela styrelsen också avgå anser jag, eftersom de då uppenbarligen inte klarar av att bygga en sportslig organisation (vilket tyvärr verkar vara fallet). Tänk dock på att Challe tog över ett lag i spillror, med ytterst dåligt självförtroende. Jag tror att många spelare skulle reagera ännu mer negativt på en förändring i båset - och då blir allt om möjligt ännu värre... Jag tänker vara optimistisk ett tag till och går till Hovet på måndag för att stötta hela laget. Vi får hoppas att de har trollat lite under uppehållet...
Användarvisningsbild
Rocky3000

Inlägg av Rocky3000 »

liberate tu-temet skrev:dif har fått ett nytt namn ... TITANIC IF heter vi nu ...
Bild

Nya loggan luktar punk! Någon som vill starta ett band och få ut sin frustration? :twisted:
Bild
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

Rocky3000 skrev:
liberate tu-temet skrev:dif har fått ett nytt namn ... TITANIC IF heter vi nu ...
Bild

Nya loggan luktar punk! Någon som vill starta ett band och få ut sin frustration? :twisted:
Helt ärligt, hur tänker du? Man gör inte om klubbloggan.
DIF!
Användarvisningsbild
Godnoken

Inlägg av Godnoken »

Daniel, snälla. Håll käften stängd..
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

Trodde att challe skulle ta tillfället i akt och träna laget denna vecka fullt ut under karjala cup.
Ack så fel man hade, då man såg Challe gå runt på Gärdehov och kolla på J20 landslagets 4-nations turnering.
Rix

Inlägg av Rix »

Rocky3000 skrev:
Bild

Nog för att man får infoga bilder i sina inlägg, men måste du göra det i varenda jävla inlägg? Börjar bli otroligt tröttsamt, dessutom när du håller på och gör konstiga bilder på Challe och ändrar loggan, är du 13 år eller? Skärpning.

DIFrobbex, tror DIF hade spelledigt idag, men är inte helt säker. Dessutom är det väl bra att Challe scoutar unga spännande spelare.
Användarvisningsbild
Godnoken

Inlägg av Godnoken »

Kan någon fixa en spoiler thingy här på forumet så folk kan sluta gnälla på bilder..?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

Challe var på gärdehov igår.

Ska han träna laget, så ska han vara på hovet. Annars kan han lika gärna kliva åt sidan.
Manijock

Inlägg av Manijock »

DIFRobbex skrev:Challe var på gärdehov igår.

Ska han träna laget, så ska han vara på hovet. Annars kan han lika gärna kliva åt sidan.
Jag hörde för en timme sedan att Challe någon gång under förmiddagen besökte WC. Fy fan han har inte tid att skita, han ska vara på Hovet....
DIFdalarna

Inlägg av DIFdalarna »

DIFRobbex skrev:Challe var på gärdehov igår.

Tror du dom tränar 24/7 ??
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Challe Berglund

Inlägg av seppuko »

DIFRobbex skrev:Trodde att challe skulle ta tillfället i akt och träna laget denna vecka fullt ut under karjala cup.
Ack så fel man hade, då man såg Challe gå runt på Gärdehov och kolla på J20 landslagets 4-nations turnering.
Dom har haft 2 lediga dagar. Idag tränade dom igen.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Det är dags att forumet nyanserar sig rätt rejält. Ni gnäller på skvallerpressen och ojjar er över hur de agerar. Låt mig tala om för er en sanning: Ni är precis lika stora energi-parasiter som expressens/aftonbladets reportrar och deras artiklar är. Allt som strömmar ut ur era fibeoptiska gamnackar är bröl om hur vår förening är skräp och att vår Challe - som jobbar röven av sig - ska kasta in handsken och ge upp.

Nu är det dags för detta forum att sluta upp med skitsnacket som påverkar vår klubb negativt. Ni blir enbart ytterilgare en negativ källa som inte ger oss ett dyft.

/Mange

Folk slutar att komma hit på grund av ett fåtal av våra skribenters agerande. Inte OK.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Lucky Luke

Inlägg av Lucky Luke »

Magnutz skrev:Det är dags att forumet nyanserar sig rätt rejält. Ni gnäller på skvallerpressen och ojjar er över hur de agerar. Låt mig tala om för er en sanning: Ni är precis lika stora energi-parasiter som expressens/aftonbladets reportrar och deras artiklar är. Allt som strömmar ut ur era fibeoptiska gamnackar är bröl om hur vår förening är skräp och att vår Challe - som jobbar röven av sig - ska kasta in handsken och ge upp.

Nu är det dags för detta forum att sluta upp med skitsnacket som påverkar vår klubb negativt. Ni blir enbart ytterilgare en negativ källa som inte ger oss ett dyft.

/Mange

Folk slutar att komma hit på grund av ett fåtal av våra skribenters agerande. Inte OK.
Helt rätt Mange!!! 100+
Användarvisningsbild
minalman
Säsongskort: Ja

Sv: Re: Challe Berglund

Inlägg av minalman »

Lucky Luke skrev:
Magnutz skrev:Det är dags att forumet nyanserar sig rätt rejält. Ni gnäller på skvallerpressen och ojjar er över hur de agerar. Låt mig tala om för er en sanning: Ni är precis lika stora energi-parasiter som expressens/aftonbladets reportrar och deras artiklar är. Allt som strömmar ut ur era fibeoptiska gamnackar är bröl om hur vår förening är skräp och att vår Challe - som jobbar röven av sig - ska kasta in handsken och ge upp.

/Mange

Helt rätt Mange!!! 100+
Jag är djävligt trött på allt gnäll. Det kanske inte glimrar guld om oss längre, men vi är Djurgården. Vi kanske inte vinner överlägset, men vi är Djurgården! När jag ser min familj spela stöttar jag. När jag ser mitt lag spela stöttar jag. Ni som inte tror längre kan väl åtminstone vara konstruktiva när ni kritiserar.Nu känns det mer som en mobb än en supporterskara.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skriv svar