NHL

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Isabo
Säsongskort: Ja

Re: NHL

Inlägg av Isabo »

pulverapa skrev:
1962FenderStrat skrev:Elias Lindholms PPG i nattens NHL är värt att titta på. Riktigt kyligt mål. Den grabben kommer gå långt i NHL. Kul! Någon att räkna med i OS 2018.
Ja, blir kul med OS i Korea... :roll:
Vaf-n, är det sant? Hoppas att det är Syd- vi snackar om åtminstone...
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Crosby nådde 701 poäng totalt i NHL med endast 497 matcher spelade. Snabbast bland aktiva spelare.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Bild

Kämpa Edler.
Expert.
1962FenderStrat
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av 1962FenderStrat »

Orka att ha en idiot som Torts till tränare.
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

1962FenderStrat skrev:Orka att ha en idiot som Torts till tränare.
Jag gillar honom just för att han är kontroversiell, sen att han har ett SC på meritlistan säger en del om hans kompetens.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Bild

Nog för att Edler inte är särskilt bra längre av någon anledning. Men kan någon första vad han gjorde så fel på 1-0 målet som fick Tårtan att lose it?
Expert.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

SirDIFalot skrev:Bild

Nog för att Edler inte är särskilt bra längre av någon anledning. Men kan någon första vad han gjorde så fel på 1-0 målet som fick Tårtan att lose it?
Råkade se matchen, brukar inte direkt sitta klistrad när vancouver spelare annars. Det såg väl lite tafatt ut i samband med att Rangers vann pucken vid blå?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Alltså han försöker ju slå ut pucken och den lyckas ta på något ben och behålls kvar i zon. Mer "sånt som händer" enligt mig än att han skulle agerat tafatt.

http://video.nhl.com/videocenter/consol ... 20392-88-h
Expert.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

SirDIFalot skrev:Alltså han försöker ju slå ut pucken och den lyckas ta på något ben och behålls kvar i zon. Mer "sånt som händer" enligt mig än att han skulle agerat tafatt.

http://video.nhl.com/videocenter/consol ... 20392-88-h
Faktiskt, jag var väl inne på mitt 4.e glas rött då och lade inte märke till detaljerna. Men #15 i vancouver är den riktiga syndaren ser det ut som, han petar ju bara lite försiktigt och tjuvar lite eller hur man ska kalla det.

Det verkar som du har speciellt intresse av Edler, eller analyserar du alla mål så här detaljerat? 8)
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Manijock

Inlägg av Manijock »

Den mannen är en labil idiot. Så enkelt är det! Edler har ingen skuld i 1-0 kassen. Han är ju för fan den enda som hugger tag i situationen medan övriga vit-spelare ej sköter sin markering och står och tittar på. Att pucken sen studsar på ett ben och studsar till fullt omarkerade Rangers är inte Alexanders problem. Hoppas han inte suger åt sig för mycket. Har absolut noll respekt för tårtans hockeykunskaper!
1962FenderStrat

Typisk amerikansk hockeymentalitet att hitta en syndabock att skälla ut, medan "syndabocken" sitter och tar emot skiten med hull och hår. Fan att inte någon av Sedinarna står upp och försvarar Edler där är riktigt dåligt.
litto

Inlägg av litto »

Ibland önskar man att vi hade Torts i båset som ger våra backar en rejäl hårtork varje gång de slarvar. Lär inte finnas hår kvar efter några matcher.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Användarvisningsbild
Malto

NHL

Inlägg av Malto »

litto skrev:Ibland önskar man att vi hade Torts i båset som ger våra backar en rejäl hårtork varje gång de slarvar. Lär inte finnas hår kvar efter några matcher.
Timmy har ju inget i alla fall...,
ciirree

Inlägg av ciirree »

Haha
1962FenderStrat

Kul att det går bra för Carl Söderberg, trots att han debuterade relativt sent i NHL. (27 års ålder). Han får mycket PP-tid och gör det bra. Tror han på sikt kommer ligga närmare 1p/match. Skandal att Loui tjänar 4 ggr mer än honom. Så jäkla mycket bättre är inte Loui.
Skriv svar