Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Haha, någon uttryckte det väldigt bra. På vilket sätt passar Linkan inte in i laget?
Han kan spela ishockey.
Han kan spela ishockey.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mäklaren skrev:Haha, någon uttryckte det väldigt bra. På vilket sätt passar Linkan inte in i laget?
Han kan spela ishockey.
Precis. Han är för bra.
Ja, man undrar ju hur långt det ska behöva gå innan Järlan, Hardy & Co. fattar att vi fullständigt saknar kreativitet i anfallsspelet, och att Linkan skulle lösa en stor del av den problematiken. Hardy har ju rentav sagt uttryckligen att offensiven är vårt problem. Hur man då kan stoppa huvudet i sanden utan att ens överväga Linkan på ens ett try-out-kontrakt är ju en fucking jävla obegriplig gåta. Vad skulle kunna bli sämre? Ingenting. Men allt skulle kunna bli bättre. Dyrt skulle det nog inte heller vara. Om sen Zibbe kom hem skulle det finnas potential att skapa en bra offensiv. Det finns inte en tillstymmelse till detta idag.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag tror för övrigt det är Hardy som är problemet i Linkan-frågan. Järlan kan ju inte ta in en spelare som tränaren inte vill ha eller tror på.
Expert.
Hardy sa: "över min döda kropp" när Linkan kom på tal för nån vecka sedan.
När var det här? Hörde du det själv?Mäklaren skrev:Hardy sa: "över min döda kropp" när Linkan kom på tal för nån vecka sedan.
Uppsnappat. Bergsäkert.kaminor skrev:När var det här? Hörde du det själv?Mäklaren skrev:Hardy sa: "över min döda kropp" när Linkan kom på tal för nån vecka sedan.
- Christopher J
Och så säger vissa här att det aldrig har varit någon konflikt mellan dem. Vad är det som stämmer egentligen?kaminor skrev:När var det här? Hörde du det själv?Mäklaren skrev:Hardy sa: "över min döda kropp" när Linkan kom på tal för nån vecka sedan.
Men vafaan. Seriöst uttalande av Hardy.Mäklaren skrev:Uppsnappat. Bergsäkert.kaminor skrev:När var det här? Hörde du det själv?Mäklaren skrev:Hardy sa: "över min döda kropp" när Linkan kom på tal för nån vecka sedan.

Då får väl nån döda honom helt enkelt. (all jokes...)

Varför inte gå ut med det i media och sätta Hardy på pottan.Mäklaren skrev:Hardy sa: "över min döda kropp" när Linkan kom på tal för nån vecka sedan.
Så får han stå och förklara sig..
Å andra sidan var jag en av dem som spred Kim Johnsson-ryktet, hehe. Men detta är sant.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Stämmer. Har hört detta också. En gemensam vän till både Mäklaren och mig som pratade med Linkan.Mäklaren skrev:Hardy sa: "över min döda kropp" när Linkan kom på tal för nån vecka sedan.
Expert.
SirDIFalot skrev:Stämmer. Har hört detta också. En gemensam vän till både Mäklaren och mig som pratade med Linkan.Mäklaren skrev:Hardy sa: "över min döda kropp" när Linkan kom på tal för nån vecka sedan.
Det är ju ett sånt jävla sinnessjukt uttalande att jag inte vet var jag ska ta vägen. Hardy din senila gubbstrutt. Pissar både på Linkan och oss. Trött jag blir. I nuläget skulle jag alla gånger hellre ta Linkan än Hardy.
Edit: Men då var det alltså på tapeten att ta in honom? Men Hardy sa nej. F*tta.
Senast redigerad av kaminor den 2011-10-22 21:49:54, redigerad totalt 2 gång.
- Jim Morrison
Gubben är masochist. Helt jävla sjukt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Helt jävla sjukt.SirDIFalot skrev:Stämmer. Har hört detta också. En gemensam vän till både Mäklaren och mig som pratade med Linkan.Mäklaren skrev:Hardy sa: "över min döda kropp" när Linkan kom på tal för nån vecka sedan.
Börjar ärligt talat bli riktigt trött på gubben, hur får man bort honom? Måste man verkligen vänta ända till nästa säsong för att få se en ny tränare?