Ja du Garpen var en. Men jag är ingen listrunkare. I annat fall får du fråga Rocky! Man gick själva ut och sa något liknande: "vi kunde plockat första bästa men vi viäljer att vänta på den rätta". Som sagt nobelt och vackert, men timingen för sökandet efter den perfekta kärleken kunde varit bättre. Det viktigaste är att sportchefen har brett kontaktnät och en känsla för spelet. Inte att han är rar och har städat upp vårat juniorled. Vilket han ska ha all cred för!Andspe skrev:Ge mig ett namn.Manijock skrev:
Det fanns sportchefer. Men man vill vänta på den rätta!
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Precis som när man letar spetscenter. Tillslut står vi där med Jocke eller någon annan enkel nödlösning.Manijock skrev:Ja du Garpen var en. Men jag är ingen listrunkare. I annat fall får du fråga Rocky! Man gick själva ut och sa något liknande: "vi kunde plockat första bästa men vi viäljer att vänta på den rätta". Som sagt nobelt och vackert, men timingen för sökandet efter den perfekta kärleken kunde varit bättre. Det viktigaste är att sportchefen har brett kontaktnät och en känsla för spelet. Inte att han är rar och har städat upp vårat juniorled. Vilket han ska ha all cred för!Andspe skrev:Ge mig ett namn.Manijock skrev:
Avgå Jocke.
Antagligen är Jocke vår nödlösning. Hoppas han får ha en kollega med brett kontaktnät vid sin sida.B.I.B.A skrev:Precis som när man letar spetscenter. Tillslut står vi där med Jocke eller någon annan enkel nödlösning.Manijock skrev:Ja du Garpen var en. Men jag är ingen listrunkare. I annat fall får du fråga Rocky! Man gick själva ut och sa något liknande: "vi kunde plockat första bästa men vi viäljer att vänta på den rätta". Som sagt nobelt och vackert, men timingen för sökandet efter den perfekta kärleken kunde varit bättre. Det viktigaste är att sportchefen har brett kontaktnät och en känsla för spelet. Inte att han är rar och har städat upp vårat juniorled. Vilket han ska ha all cred för!Andspe skrev:Ge mig ett namn.Manijock skrev:
Misstänker med det. Hoppas verkligen inte han får huvudansvar.Axel_K skrev:Antagligen är Jocke vår nödlösning. Hoppas han får ha en kollega med brett kontaktnät vid sin sida.B.I.B.A skrev:Precis som när man letar spetscenter. Tillslut står vi där med Jocke eller någon annan enkel nödlösning.Manijock skrev:Ja du Garpen var en. Men jag är ingen listrunkare. I annat fall får du fråga Rocky! Man gick själva ut och sa något liknande: "vi kunde plockat första bästa men vi viäljer att vänta på den rätta". Som sagt nobelt och vackert, men timingen för sökandet efter den perfekta kärleken kunde varit bättre. Det viktigaste är att sportchefen har brett kontaktnät och en känsla för spelet. Inte att han är rar och har städat upp vårat juniorled. Vilket han ska ha all cred för!Andspe skrev:Ge mig ett namn.Manijock skrev:
Avgå Jocke.
Alla lyckas värva förutom DIF. SORGLIGT!!
DIF och Brynäs jagar Simon Gysberg från TPS, Enligt Linus Norberg sportbladet
Aldrig hört talas om innan. Känns väl helt ok på pappret.robin_dif skrev:DIF och Brynäs jagar Simon Gysberg från TPS, Enligt Linus Norberg sportbladet
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=38823
Avgå Jocke.
Om något annat lag jagar samma spelare så har vi inte en chans.
Just sayin'.
Just sayin'.
-
Enligt madhawk ska Modo lagt bud på honom men tydligen snålat, så inte bara Dif som har problem. Tror inte Brynäs har bästa plånboken hellerVikas skrev:Om något annat lag jagar samma spelare så har vi inte en chans.
Just sayin'.
Fan DIF, sätt en backjävel nu!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Att försöka få in en back för 400.000 kr på deadline day är väl som att försöka starta en skogsbrand i en blött skog med en tändsticka.
Expert.
- SirDIFalot
Linus Norberg @LinusNorberg · 3h 3 hours ago
Djurgården fick precis nobben av kanadensiske KHL-backen Geoff Kinrade, 29. #twittpuck #DIFhockey
Linus Norberg @LinusNorberg · 39m 39 minutes ago
Även Djurgården ska vara inblandat i jakten på kanadensiske backen Simon Gysberg i TPS. #twittpuck #DIFhockey
Linus verkar vara killen med insyn idag. KG försöker i alla fall även om jag tror att det är hopplöst. Jag tycker KG gjort det uselt i januari. Men kan ju inte direkt klandra honom ifall han inte får in något idag, utan pengar.
Djurgården fick precis nobben av kanadensiske KHL-backen Geoff Kinrade, 29. #twittpuck #DIFhockey
Linus Norberg @LinusNorberg · 39m 39 minutes ago
Även Djurgården ska vara inblandat i jakten på kanadensiske backen Simon Gysberg i TPS. #twittpuck #DIFhockey
Linus verkar vara killen med insyn idag. KG försöker i alla fall även om jag tror att det är hopplöst. Jag tycker KG gjort det uselt i januari. Men kan ju inte direkt klandra honom ifall han inte får in något idag, utan pengar.
Expert.
Tomas Ros spekulerar i om Oliver Kylington kan vara påväg till DIF.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 0248272.ab
- SirDIFalot
Vore en bra billigare lösning.elklingo skrev:Tomas Ros spekulerar i om Oliver Kylington kan vara påväg till DIF.
Expert.
Oliver Kylington tar jag gärna emot om det inte finns annat. Men gärna nåt mer rutinerat.
Jag tror förövrigt inte 400 000 kr är "sista bud" från Djurgårdens sida. Man kan säkert skrapa fram extra och har säkert gjort detta inför den här dagen utifall något dyker upp.
Jag tror förövrigt inte 400 000 kr är "sista bud" från Djurgårdens sida. Man kan säkert skrapa fram extra och har säkert gjort detta inför den här dagen utifall något dyker upp.