Frågetråden
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Frågetråden
Vad heter Djurgårdslåten som spelas i paus?
"Djurgårdens IF! Tjalala!"
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Någon som vet vad en bortastå biljett i södertälje kostar??? 

Edin skrev:Vad heter Djurgårdslåten som spelas i paus?
Kan det vara denna du menar?
Precis den! Tackar!Soulsic skrev:Edin skrev:Vad heter Djurgårdslåten som spelas i paus?
Kan det vara denna du menar?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
DIFTV "Vår bästa tid är nu" med Janne Westerlund. Frågan är; vad i helvete är det där för något, "vår bästa tid är nu" är väl en gnagar-låt/sång? Gör om, gör rätt!
-
- Säsongskort: Ja
Någon som nyligen blivit medlem och kan svara på hur lång tid han/hon fick vänta på medlemspaketet? Jag har frågat medlemsservice men får inget svar på hur lång förseningen är. 2 månader har min kompis väntat och har fortfarande inte fått något trots att avgiften betalades direkt när ansökan gjordes...ingen bra reklam direkt i värvningssyfte
Beställde till final6 i fjol, fick mitt vid premiären. Så det är lite väntetid...Mitt-i-klacken 1983 skrev:Någon som nyligen blivit medlem och kan svara på hur lång tid han/hon fick vänta på medlemspaketet? Jag har frågat medlemsservice men får inget svar på hur lång förseningen är. 2 månader har min kompis väntat och har fortfarande inte fått något trots att avgiften betalades direkt när ansökan gjordes...ingen bra reklam direkt i värvningssyfte
Den som väntar på något gott kan aldrig vänta för länge

Tycker det var tattarvarning på hela inslaget....Caveman skrev:DIFTV "Vår bästa tid är nu" med Janne Westerlund. Frågan är; vad i helvete är det där för något, "vår bästa tid är nu" är väl en gnagar-låt/sång? Gör om, gör rätt!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Gick in i tråden för att kommentera samma sak.tomten skrev:Tycker det var tattarvarning på hela inslaget....Caveman skrev:DIFTV "Vår bästa tid är nu" med Janne Westerlund. Frågan är; vad i helvete är det där för något, "vår bästa tid är nu" är väl en gnagar-låt/sång? Gör om, gör rätt!
Dumpa skiten...
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
Alltså det måste nog va en av de tråkigaste försök till humor jag någonsin skådat. Så pinsamt att man nästintill skäms.Snazzi skrev:Gick in i tråden för att kommentera samma sak.tomten skrev:Tycker det var tattarvarning på hela inslaget....Caveman skrev:DIFTV "Vår bästa tid är nu" med Janne Westerlund. Frågan är; vad i helvete är det där för något, "vår bästa tid är nu" är väl en gnagar-låt/sång? Gör om, gör rätt!
Dumpa skiten...
-
Kan faktist inte heller se någon humor i dessa program. Man skäms bara
Djurgårdens IF
Är det meningen att dessa program ska vara roliga? De får ju inte mina mungipor att röra sig i alla fall. Pinsamt.
- SkönaDjurgårn
Samma for mig, var bara tvungen att kolla med er andra. Vilket skit! Hoppas verkligen inte DIF betalar denna man for "humorn", men det gor man saklart...Snazzi skrev:Gick in i tråden för att kommentera samma sak.tomten skrev:Tycker det var tattarvarning på hela inslaget....Caveman skrev:DIFTV "Vår bästa tid är nu" med Janne Westerlund. Frågan är; vad i helvete är det där för något, "vår bästa tid är nu" är väl en gnagar-låt/sång? Gör om, gör rätt!
Dumpa skiten...
Nu diskuteras detta i två trådar och jag tycker vi fortsätter diskussionerna här: http://www.difhockey.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=2459
Inlägg som handlar om Vår bästa tid är nu efter det här inlägget kommer tas bort.
Inlägg som handlar om Vår bästa tid är nu efter det här inlägget kommer tas bort.