Du Billx, det blir vi två om. Och jag blir svårslagen.Billx skrev:Jag hade varit första person att jubla.Metal Machine skrev:In med Fernholm - ut med Bombom?

Men det kommer knappast hända. Järlan anser att vi har ett gäng riktigt stabila backar och kommer inte ens försöka.
Om sanningen ska fram har vi bara 2 backar som håller måttet, Tjärna och Printz.
Det som främst skiljer dessa från de andra är att båda vet sina begränsningar och spelar utifrån deras förmåga.
Honken och Kyle: närmast att tillhöra Tjärna och Printz, men när deras offensiva spel uteblir bleknar de rejält. Defensiven har mer att önska, särskilt hos Honken.
Boumedienne: överskattar sin förmåga så att det emellanåt framstår som ren idioti och presterar därefter
Claesson: fumlig skridskoåkare som har tendensen att göra det enkla svårt. Skapar på egen hand oro från lugna lägen då han inte så ofta klarar av sina försök till konstruktivitet.
Holm och Gustafsson: saknar helt enkelt rutin.
Obs! Alla kan naturligtvis höja sina nivåer. Detta är min bedömning utifrån den första femtedelen av serien.