Kristofer Ottosson-Insamling

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
kronwalled

Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!

Inlägg av kronwalled »

200 spänn insatta nu!

Man får göra vad man kan, olägligt med bilköp i dagarna och medföljande utgifter får man väl dock säga!
Alltid, Oavsett
Användarvisningsbild
Lucky Luke
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Lucky Luke »

Ohddan skrev:
Lucky Luke skrev:
Andy skrev:Ska vi satsa på att med gemensamma krafter dra ihop 183.000 till under helgen så att vi kommer upp i 500.000?
Tycker jag absolut. Bidrar med ytterligare 2000 kr. Lika kul att lätta på lädret den här gången också! :D

Du är en hjälte Luke! Får ta bända upp spargrisen här hemma och slänga in ytterligare bidrag, skäms ju när man ser vilka insatser ni gör här :D
Ska du absolut inte göra. Alla bidrar efter sin förmåga. Det viktiga är vi bidrar om det så gäller kapital, trycksaker, hemsidor eller annat. Skit samma, bara vi bidrar. Vi är alla hjältar som hjälps åt var och en på sitt sätt i det här äventyret som i slutändan skall få oss att bli saliga när # 9 glider ut på Hovets is i höst igen. :D
Äppelmos
Säsongskort: Ja

Re: Kristofer Ottosson-Insamling

Inlägg av Äppelmos »

Andy skrev:
Äppelmos skrev:
Rojk skrev:Äppelmos: Snyggt! Kan du lägga in webbadressen och/eller bankgiro också, så att folk vet hur de går till väga?
Så dära?
http://koppentertainment.com/otto/raddaotto2.jpg

Drar iväg en stund nu, kommer hem senare ikväll :)
Grymt snyggt!

Maila ett original till raddaotto@gmail.com så ska vi se till att den kommer upp på hemsidan.

kan du ta tag i flyer med lite text från hemsidan också vore det grymt!

Tusen tack Äppelmos!

Ytterligare ett grymt bra exempel på hur vår gräsrotsrörelse sprider sig som röd, gul, blå ringar på vattnet helt utan stöd eller inblandening (ännu) från någon av de stora etablerade supportergrupperna.

Nu återstår det bara att se vem som blir först med att trycka upp ett par tusen ex av flyern och dra ihop en flygbladsutdelning utanför Stadion. Någon frivillig?

Jag skickar så fort jag kommer hem, är på bio med tjejen.
Andy jag skickar ett PM om flyern så kan vi snacka lite mer exakt om vad som ska vara med, designar den super gärna!
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Lucky Luke skrev:
Ohddan skrev:
Lucky Luke skrev:
Andy skrev:Ska vi satsa på att med gemensamma krafter dra ihop 183.000 till under helgen så att vi kommer upp i 500.000?
Tycker jag absolut. Bidrar med ytterligare 2000 kr. Lika kul att lätta på lädret den här gången också! :D

Du är en hjälte Luke! Får ta bända upp spargrisen här hemma och slänga in ytterligare bidrag, skäms ju när man ser vilka insatser ni gör här :D
Ska du absolut inte göra. Alla bidrar efter sin förmåga. Det viktiga är vi bidrar om det så gäller kapital, trycksaker, hemsidor eller annat. Skit samma, bara vi bidrar. Vi är alla hjältar som hjälps åt var och en på sitt sätt i det här äventyret som i slutändan skall få oss att bli saliga när # 9 glider ut på Hovets is i höst igen. :D
Jag har precis köpt en lägenhet så kan inte bidra så mycket ekonomiskt. En röding fick räcka för mig. Dock sprider jag ordet som fan! Körde öga-mot-öga metoden idag på gymmet. Såg en kille med DIF-tröja och gick fram och upplyste honom om kampanjen.

Kämpa på bröder!
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Slänger alldeles strax in en tusing till. Försöker dessutom sprida kampanjen vidare till så många som bara är möjligt.
Stadion

Inlägg av Stadion »

Sorry Otto, men mina pengar går till hallbygget på Hjorthagen.

Lycka till med insamlingen!
nyllet

Inlägg av nyllet »

100 spänn inne.. blir 250kr till när jag får semester ersättningen :D

har vi någon status på hur mkt stålar det ligger inne ??

och ni som skriver att ni inte kommer ge några pengar.. snälla skriv inte alls..
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Andy:

Tvekade lika mycket inför insättningen som att deklarera min känsla för den inför er på forumet. Håller med om att det varit för mycket negativitet senaste tiden.

Vi är många som dragits mot den mörka kraften. Därför är det tur att sådana som du finns som likt Yoda får oss tillbaka på banan igen.

Långt inom mig känner jag precis som vad du gör och delar det du skriver.
Just nu är det de positiva krafterna som ska ta oss tillbaka. Tillbaka till toppen.
Även en av mina framtida drömmar är att dela en SM-guldupplevelse tillsammans med mina söner.

Mina tveksamheter till bidraget är numera bortblåsta.

Tack Andy. Respekten för dina ord slog rot redan under difnet-eran.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
nyllet

Inlägg av nyllet »

100 spänn från mig inne nu... vad e statusen ?
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Inlägg av Ja-ke den andre »

317K inne nu.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jag förvånas över hur så många kan fråga hur mycket pengar som är inne när vi fick en update för bara någon timme sedan.
Expert.
Stadion

Inlägg av Stadion »

nyllet skrev:100 spänn inne.. blir 250kr till när jag får semester ersättningen :D

och ni som skriver att ni inte kommer ge några pengar.. snälla skriv inte alls..
Jag skriver exakt vad jag vill och i vilken tråd jag vill så länge det inte bryter mot någon regel.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

nyllet skrev:100 spänn inne.. blir 250kr till när jag får semester ersättningen :D

Du som är nya moderatorn eller? Just det.
DIF!
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Låt honom vara, han bad er snällt. Jag måste hålla med. Ni kan ju iallafall motivera varför.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Someone called? :D

OK. Så här ligger det till. Om ni inte vill skänka pengar får ni skriva det här. Sakligt och lugnt. Precis som Stadion ändå gjorde.

Om det postas rena provokationer eller generellt nedlåtande får vi ta det då. Vi kan vara överens om att tråden inte ska urarta och om så sker kommer vi att rensa bort dumheterna. Ok?

/M
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar