Challe Berglund
Re: Challe Berglund
Vilken jävla groda jag gjorde där 

Så han sa inte så, alltså?Sjöwall skrev:Vilken jävla groda jag gjorde där
Du verkar trivas härLeksand skrev:Så han sa inte så, alltså?Sjöwall skrev:Vilken jävla groda jag gjorde där

Jepp. Är väl inte tu tal om att DIF är intressant att följa just nu. Dessutom är det lätt för en Leksing att relatera till och mycket hockeykunnigt folk här. Men blir jag bannad har jag full förståelse för det.Alexander skrev:Du verkar trivas härLeksand skrev:Så han sa inte så, alltså?Sjöwall skrev:Vilken jävla groda jag gjorde där
Varför ska du bannas? Alltid trevligt med motståndarsupportar som kommer in och kan föra en vettig diskussion.Leksand skrev:Jepp. Är väl inte tu tal om att DIF är intressant att följa just nu. Dessutom är det lätt för en Leksing att relatera till och mycket hockeykunnigt folk här. Men blir jag bannad har jag full förståelse för det.Alexander skrev:Du verkar trivas härLeksand skrev:Så han sa inte så, alltså?Sjöwall skrev:Vilken jävla groda jag gjorde där
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Challe Berglund
Lite skillnad på sånna som dig och andra som kommer in och skriver "hata" "ni är värdelösa" "idioter" osv. Har inga problem med motståndarfans som kan hålla sakliga diskussioner. Så att banna dig vore bara löjligt...Leksand skrev:Jepp. Är väl inte tu tal om att DIF är intressant att följa just nu. Dessutom är det lätt för en Leksing att relatera till och mycket hockeykunnigt folk här. Men blir jag bannad har jag full förståelse för det.Alexander skrev:Du verkar trivas härLeksand skrev:Så han sa inte så, alltså?Sjöwall skrev:Vilken jävla groda jag gjorde där
2014-04-07, vad hände?
Skulle det vara en gnagare skulle det vara en sak, men Leksing gör väl ingeJepe skrev:Lite skillnad på sånna som dig och andra som kommer in och skriver "hata" "ni är värdelösa" "idioter" osv. Har inga problem med motståndarfans som kan hålla sakliga diskussioner. Så att banna dig vore bara löjligt...Leksand skrev:Jepp. Är väl inte tu tal om att DIF är intressant att följa just nu. Dessutom är det lätt för en Leksing att relatera till och mycket hockeykunnigt folk här. Men blir jag bannad har jag full förståelse för det.Alexander skrev:Du verkar trivas härLeksand skrev:Så han sa inte så, alltså?Sjöwall skrev:Vilken jävla groda jag gjorde där
Re: Sv: Challe Berglund
Stämningsansökan?! Har jag missat något?minalman skrev:Känns som att Mackan gjort Challe en tjänst.
Stämningsansökan har gett oss en ny Skurk att hata här i forumet en tid.
Challe Berglund
StorStark är gnagare. Håller man sig ur sandlådan är väl alla mer eller mindre välkomna?Alexander skrev:Skulle det vara en gnagare skulle det vara en sak, men Leksing gör väl ingeJepe skrev:Lite skillnad på sånna som dig och andra som kommer in och skriver "hata" "ni är värdelösa" "idioter" osv. Har inga problem med motståndarfans som kan hålla sakliga diskussioner. Så att banna dig vore bara löjligt...Leksand skrev:Jepp. Är väl inte tu tal om att DIF är intressant att följa just nu. Dessutom är det lätt för en Leksing att relatera till och mycket hockeykunnigt folk här. Men blir jag bannad har jag full förståelse för det.Alexander skrev:Du verkar trivas härLeksand skrev: Så han sa inte så, alltså?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Challe Berglund
Yes. Mackan har stämt DIF för utebliven lön. Diskuteras i flera andra trådar.Rogga skrev:Stämningsansökan?! Har jag missat något?minalman skrev:Känns som att Mackan gjort Challe en tjänst.
Stämningsansökan har gett oss en ny Skurk att hata här i forumet en tid.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
- Säsongskort: Ja
Challe Berglund
Vi har ett tag varit ganska duktiga själva att skriva just sådant om våra egna.Jepe skrev:Lite skillnad på sånna som dig och andra som kommer in och skriver "hata" "ni är värdelösa" "idioter" osv. Har inga problem med motståndarfans som kan hålla sakliga diskussioner. Så att banna dig vore bara löjligt...Leksand skrev:Jepp. Är väl inte tu tal om att DIF är intressant att följa just nu. Dessutom är det lätt för en Leksing att relatera till och mycket hockeykunnigt folk här. Men blir jag bannad har jag full förståelse för det.Alexander skrev:Du verkar trivas härLeksand skrev:Så han sa inte så, alltså?Sjöwall skrev:Vilken jävla groda jag gjorde där

Speciellt Challe har inte varit vatten värd.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Även jag skulle vilja tacka herr Sjöwall för twittrandet!
Jag känner mig nog lugnare nu när man har fått höra lite mer om hur de tänker kring den dåliga starten. Det är bara hoppas att det vänder, och det tuffa motståndet framöver behöver ju faktiskt inte vara till nackdel om man klarar av att sänka Västerås på måndag.
Jag känner mig nog lugnare nu när man har fått höra lite mer om hur de tänker kring den dåliga starten. Det är bara hoppas att det vänder, och det tuffa motståndet framöver behöver ju faktiskt inte vara till nackdel om man klarar av att sänka Västerås på måndag.
- Lee Harvey Oswald
Jaah, verkligen!Rudi skrev:Även jag skulle vilja tacka herr Sjöwall för twittrandet!
Låter både spännande och förhoppningsfullt
Den där "sägningen" -Det är bara hoppas att det vänder borde från & med säsongen 2005-2006 stått på DIF:s tröjor, istället för -Stockholms Stolthet.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tack för twittringen. Varför vart det ingen liverapp?
Djurgårdens IF finns även i Newcastle
-
Kan det inte bli måndag snart jag vill se Challe leda laget fullt ut...