NHL
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: NHL
Har svårt att se oddset-texten med resultat från de andra matcherna trots att jag brukar ha falkögon.Alexander skrev:Jag ser prima.Rojk skrev:Själv har jag, trotts klockren syn enligt optikern, väldigt svårt att se vad som står på Hovets jumbotron. Är jag ensam om det?
-
- Säsongskort: Ja
Jag har fan halvsvårt för det trots nyligen kalibrerade brills så jag vet inte om det är något heltokigt med jumbotronen på Härliga Hovet.Skidlöparn skrev:Har svårt att se oddset-texten med resultat från de andra matcherna trots att jag brukar ha falkögon.Alexander skrev:Jag ser prima.Rojk skrev:Själv har jag, trotts klockren syn enligt optikern, väldigt svårt att se vad som står på Hovets jumbotron. Är jag ensam om det?
25/4-2025
- minalman
- Säsongskort: Ja
NHL
Det beror på var jag är. Inne på Hovet ser jag texten tydligt.Rojk skrev:Själv har jag, trotts klockren syn enligt optikern, väldigt svårt att se vad som står på Hovets jumbotron. Är jag ensam om det?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
@Bollig87: You think @88PKane's stick handling video was good, check out my version. Much better.
http://t.co/BuZZ8wOq8X
Underbart!
http://t.co/BuZZ8wOq8X
Underbart!
2014-04-07, vad hände?
- diftobbe89
Premiärdags inatt då, efterlängtat!
Har för mig Montreal vs. Toronto sänds på kanal 10 inatt, 01.00.. Missa inte den!
Tyvärr är Dogge skadad dock.
Har för mig Montreal vs. Toronto sänds på kanal 10 inatt, 01.00.. Missa inte den!
Tyvärr är Dogge skadad dock.
Spela fult
-
Håller tummarna för Detroit i år! Hoppas även Colorado går starkt i Western. Landeskog kommer göra en kanonsäsong är jag övertygad om!
- diftobbe89
Skitkul att det dragit igång, kollade 2 perioder av Toronto - Montreal igår. Trots en del enkla misstag åt båda håll var det en bra match med härlig fart.
Blir nog att stanna uppe idag och kika på Detroit - Buffalo. Är trots allt ledig imorgon så då gäller det att passa på!
Blir nog att stanna uppe idag och kika på Detroit - Buffalo. Är trots allt ledig imorgon så då gäller det att passa på!
-
Boston - Detroit visas på TV 10. SKönt försnack med Lidas och Norström.