Hata aik
Re: Hata aik
1-0 ajk-FBK, tog ungefär 5 minuter.. Vad sysslar FBK med?!
Edit: 1-1! Fasth är inte med på laguppställningen alls idag, Bjurling vaktar kassen. Ska vi säga 1-7?
Edit: 1-1! Fasth är inte med på laguppställningen alls idag, Bjurling vaktar kassen. Ska vi säga 1-7?
Senast redigerad av Mash den 2011-01-31 19:14:36, redigerad totalt 1 gånger.
Ställer fel målvakt i mål. Tycker det inte var något förtjänt mål i alla fall. Nu är det 1-1Mash skrev:1-0 ajk-FBK, tog ungefär 5 minuter.. Vad sysslar FBK med?!
Stor publikmatch idag på Hovet. 4436 besökare på ajk - FBK.
Öde. Det ekar. Hahaha!PNY skrev:Stor publikmatch idag på Hovet. 4436 besökare på ajk - FBK.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Åh vad synd...
Där rök 4:e platsen....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Järnspikar!Lee Harvey Oswald skrev:Åh vad synd...
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Daniel942

För övrigt tyckte jag att kommentatorn på Canal+ var grym idag, inte ofta på PPV-Matcher...
DIF!
Kommentatorn idag var Johan Edlund, fd. TV4:s travkommentator.Daniel942 skrev:För övrigt tyckte jag att kommentatorn på Canal+ var grym idag, inte ofta på PPV-Matcher...
Har sett honom på Hovet ibland med en svartgul halsduk ivrigt hejande på Skellefteå ABC.
Väldigt bra att FBK vann mot aik idag, precis som att saik vann mot Timrå.
- -daniel-
Underbart skönt med åtminstone en liten, liten utandning från tanken på de där hemska kvalplatserna som börjar flåsa oss i arslet... Imorrn blir det också jäkligt spännande.
- Lee Harvey Oswald
Jaa, pust & stön.-daniel- skrev:Underbart skönt med åtminstone en liten, liten utandning från tanken på de där hemska kvalplatserna som börjar flåsa oss i arslet... Imorrn blir det också jäkligt spännande.
Hur vill man ha det där egentligen, om man nu kunde välja?
Brynäs-MODO
Södertälje-Frölunda
Ser nog helst att BIF & Frölunda vinner.
Lite lite större chans för DIF att ta igen poäng i Gävle än i Ö-vik.
Frölunda har vi kvar hemma, den måste vi bara ta.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Ja, knepigt imorgon... Brynäs hoppas jag vinner över Modo. Dels för att jag ser Modo som ett egentligen bättre lag än BIF som jag tycker borde knipa en slutspelsplats, torskar dom den imorgon så kan de faktiskt få det ganska tufft att klara av en plats bland top 8.
SSK - FHC så vettefan.... ideala vore kanske en 2-1 fördelning i poäng åt något lag, men vilket vet jag inte...
SSK - FHC så vettefan.... ideala vore kanske en 2-1 fördelning i poäng åt något lag, men vilket vet jag inte...
- Daniel942
Frölunda såklart, sämre målskillnad än SSK.-daniel- skrev:Ja, knepigt imorgon... Brynäs hoppas jag vinner över Modo. Dels för att jag ser Modo som ett egentligen bättre lag än BIF som jag tycker borde knipa en slutspelsplats, torskar dom den imorgon så kan de faktiskt få det ganska tufft att klara av en plats bland top 8.
DIF!