Nix, matchen har inte släppts än.JohanPez skrev:Är du klar snart?Daniel942 skrev:Jag tänkte klippa ihop matchen och lägga upp på YouTube, så det kommer!Sjöwall skrev:Tja!
Det går inte att se matcher i efterhand på Viaplay längre. Innan hade dem ett arkiv men det är numera borttaget då det inte riktigt fungerade som det var tänkt. Jag tror tyvärr att vi måste vänta på torrent.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Film- och bildtråden
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Film- och bildtråden
DIF!
Grym film! Men fan så fel det börjat och lär gå..
Pacinos tal från Anny given sunday.Glory1 skrev:
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Re: Re: Film- och bildtråden
Och frågan var?Bjurre skrev:Pacinos tal från Anny given sunday.Glory1 skrev:
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz skrev:Och frågan var?Bjurre skrev:Pacinos tal från Anny given sunday.Glory1 skrev:
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Re: Re: Re: Film- och bildtråden
Dubbelfel lolEdin skrev:Magnutz skrev:Och frågan var?Bjurre skrev:Pacinos tal från Anny given sunday.Glory1 skrev:

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz skrev:Och frågan var?Bjurre skrev:Pacinos tal från Anny given sunday.Glory1 skrev:
Läs baklänges och på polska så ser du frågan.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Alright, var Janne bakom regskylten på spelarbussen också?
Fan lite komiskt är det ändå, ledsen om jag strör salt i vissa sår.

Fan lite komiskt är det ändå, ledsen om jag strör salt i vissa sår.

- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Tänkte göra en film om skiten som hänt. Men jag orkar inte.
Dagens bra att veta.
Dagens bra att veta.
DIF!
Daniel942 skrev:Tänkte göra en film om skiten som hänt. Men jag orkar inte.
Dagens bra att veta.
Kämpa och gör en nu.

Kör Daniel. Vill gråta lite. Behöver gråta lite.Daniel942 skrev:Tänkte göra en film om skiten som hänt. Men jag orkar inte.
Dagens bra att veta.
En tillbakablick är alltid intressant, även bland de tuffaste tiderna. Jag är säker på att flera av oss skulle uppskatta det!
-
Väldigt bra att veta. Hade jag haft tillgång till material så hade jag satt igång direkt, men jag har tyvärr inte det. Kom igen nu, DU ORKAR! Gott om tid har du också, ingen stress överhuvudtaget. Men det hade varit skönt att ha en vemodsnostalgisk(ord)-video att titta på och att fälla tårar till.Daniel942 skrev:Tänkte göra en film om skiten som hänt. Men jag orkar inte.
Dagens bra att veta.
Förs Fimpen sen detta värkar som vi är på väg att bygga en ganska skön trupp, kan bli några roliga matcher att se fram emot.
Den lägger han på Nemeth när han avgör i sudden, vilket innebär att han spelat ner aik samtidigt som han spelat upp ossemilin skrev:
Förs Fimpen sen detta värkar som vi är på väg att bygga en ganska skön trupp, kan bli några roliga matcher att se fram emot.