4sure skrev:Vi älskar vårat lag och det har vi gjort i massor med år.
Att du kan påstå att vi sabbar allt för Djurgården tycker jag är tragisk. Kan du inte komma fram till oss och förklara vad du tycker om oss istället för att ha en massa åsikter om oss när du inte har en aning. Vi stöder våran klubb lika mycket som ni. Vi spenderar en massa pengar för djurgården för att åka och kolla deras borta matcher och vara där för dom. Och jag är tveksam på fall du gör det. Och jag har kollat en massa inlägg du har lagt upp, patetiskt att du säger att klacken suger, om du nu tycker att den suger avgå va en medgångs supporter. Och att du påstår att vi är aikare är skandal. aja tragiskt att höra det från nån som du! som sagt kom fram till oss nästa match och förklara dig framför oss och fall du tror att vi ska skada dig, nej det gör vi absolut inte, vi har våra skäl.
Och dom som sprang in och slog assyriska spelaren var inte från dfg, så allt dåligt kan du inte skylla på dfg.
Anledningen till att jag skrev att ni var aikare är för att jag hatar dfg lika mycket som Solna packet. Självklart hatar ni aik mer än jag, det förstår väl vem som helst att ni gör.
I stort sett är det bara ni som gör det som skadar vår klubb, om han som slog ner Assyriska spelaren nu inte är från dfg får jag väl ursäkta mig för det påhoppet, men faktum kvarstår att ni har skadat vår klubb i år, och det ordentligt.
När våran ekonomi är riktigt dålig, och klubbkassan innehåller några ören, hur fan kan ni ens komma på tanken att slåss och förstöra då? Jag vill gärna ha en förklaring till detta, för att jag förstår mig inte på hur man kan göra något som klubben får betala för när ekonomin är värdelös (om man älskar DIF).
Klacken har varit värdelös i år,
sett till antalet som befinner sig i den.
Man kan inte jämföra oss med lag som Rögle, Brynäs och Färjestad, för att vi är så fullkomligt överlägsna i klacken även om vi gör århundradets sämsta insats. Vår klack består i varje match av ca 1000 personer, varav ungefär 300 som sjunger konstant, 300 som sjunger i medgång, 200 som sjunger om ljudnivån är på topp, och resterande sjunger inte överhuvudtaget. I medgång är vi bra, men i motgång så är klacken knäpptyst, för att det är omöjligt att starta igång ramsor när 90% av klacken står och grinar efter ett baklängesmål.
Jag skulle aldrig i livet yttra mig om vad jag tycker om dfg öga mot öga, även om många inte skulle ha slagit ner mig, så hade väl en del andra gjort det. Även om chansen att få stryk är liten, så skulle jag aldrig i livet riskera att komma hem med ett sönderslaget ansikte. Att lita på folk vars hobby är att slåss, är inget som jag gör.