Christian "Fimpen" Eklund!
Re: Christian "Fimpen" Eklund!
Såg diftvs senaste med honom. Så jävla bra sagt: Det finns bara etta nära man är Djurgårdare!
Fimpen kommer alltid vara kung!
Fimpen kommer alltid vara kung!
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fimpen kommer vara med i Sportbladets "After Ice" program på tisdag.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Trevligt. Sänds det live? Isf när?Frasse skrev:Fimpen kommer vara med i Sportbladets "After Ice" program på tisdag.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fimpen på Viasats inför-program ikväll: "Det är en ära att alla vill slå oss, att JAG spelar i det laget. Jag älskar att spela för Djurgårn! "
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Christian
Jag har Viaplay på datorn men kunde omöjligt hitta Viasat Sport som programmet gick på. Ska det vara så? Är jag kass? Har tidigare bara kikat livematcher så undrar helt enkelt - kan man få in vanliga programsändningar?Tessan skrev:Fimpen på Viasats inför-program ikväll: "Det är en ära att alla vill slå oss, att JAG spelar i det laget. Jag älskar att spela för Djurgårn! "
Samma upplevelse. Har twittrat till Jihde, som inte hade någon aning, till Marie Hallman, som skulle kolla, och till Viaplay_SE som inte svarat än. Får se om det kommer nåt svar imorrn.SkönaDjurgårn skrev:Jag har Viaplay på datorn men kunde omöjligt hitta Viasat Sport som programmet gick på. Ska det vara så? Är jag kass? Har tidigare bara kikat livematcher så undrar helt enkelt - kan man få in vanliga programsändningar?Tessan skrev:Fimpen på Viasats inför-program ikväll: "Det är en ära att alla vill slå oss, att JAG spelar i det laget. Jag älskar att spela för Djurgårn! "
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ok grymt, hör av dig när du vet något! Hade gärna sett det där...nevyn skrev:Samma upplevelse. Har twittrat till Jihde, som inte hade någon aning, till Marie Hallman, som skulle kolla, och till Viaplay_SE som inte svarat än. Får se om det kommer nåt svar imorrn.SkönaDjurgårn skrev:Jag har Viaplay på datorn men kunde omöjligt hitta Viasat Sport som programmet gick på. Ska det vara så? Är jag kass? Har tidigare bara kikat livematcher så undrar helt enkelt - kan man få in vanliga programsändningar?Tessan skrev:Fimpen på Viasats inför-program ikväll: "Det är en ära att alla vill slå oss, att JAG spelar i det laget. Jag älskar att spela för Djurgårn! "

Marie Hallman svarar att det bara är live, på Viasat Hockey, man kan se det. Den kanalen har man inte tillgång till på webben. Inget Inför Hockeyallsvenskan på Viaplay.se alltså =/SkönaDjurgårn skrev:Ok grymt, hör av dig när du vet något! Hade gärna sett det där...nevyn skrev:Samma upplevelse. Har twittrat till Jihde, som inte hade någon aning, till Marie Hallman, som skulle kolla, och till Viaplay_SE som inte svarat än. Får se om det kommer nåt svar imorrn.SkönaDjurgårn skrev:Jag har Viaplay på datorn men kunde omöjligt hitta Viasat Sport som programmet gick på. Ska det vara så? Är jag kass? Har tidigare bara kikat livematcher så undrar helt enkelt - kan man få in vanliga programsändningar?Tessan skrev:Fimpen på Viasats inför-program ikväll: "Det är en ära att alla vill slå oss, att JAG spelar i det laget. Jag älskar att spela för Djurgårn! "
Skönt att en spelare i laget kan gå ut och öppet säga att vi spelar som skit, Fimpen kanske inte är den bästa vi har, men han är fan den ända som vågar ställa sig öppet och hålla med oss fans om att det ser dåligt ut i stora delar av matchen.