HA 22/23: Djurgårdens IF - Karlskoga 22/11
Hockeyiq???
Ytterell går högt. Ingen faller ner och täcker upp…
Ytterell går högt. Ingen faller ner och täcker upp…
Glaslirare! Ömtåliga! Lättkränkta! Gnälliga! Uppmärksamhetssökare! Couldn’t say more!DIF_Soldier skrev: ↑2023-11-22 20:19:19Förvånad att svenska domare inte tacklas oftare. Står mitt i spel och drar i kuken fler gånger än man kan räkna. Blinda jävla höns.
Ackumulerad rättvisa i min bok. Tycker att domare som står i vägen ska vara tacklingsbara. Undan för fan.
Stolt, men aldrig nöjd
Angående 2 powerplayet. Se första pp å skjut direktskott. Inte ta emot å håll i innan ni skjuter...
- Jim Morrison
Oklart? Är ju ansvarig för Sveriges mest framgångsrika juniororganisation. Varför ska vi ändra något där och vad har det med kvällens match att göra?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Plus: det är alltid nåt märkligt med alla som heter Joel. Alla Joel jag träffat är off på nåt jävla märkligt sätt.
Säg den glädje som varar
Inte ett smack med dagens match att göra. Totalt off-topic. Men uppenbarligen är ham en ”snackis” i sammanhanget. Han brukar bubbla upp i det allmänna missnöjet, den där Tobias.Jim Morrison skrev: ↑2023-11-22 20:26:53Oklart? Är ju ansvarig för Sveriges mest framgångsrika juniororganisation. Varför ska vi ändra något där och vad har det med kvällens match att göra?
Stolt, men aldrig nöjd
Riktig skitperiod och skada på Odelius. Trots det en ledning med 2-1. Hoppas på uppryckning nu när vi får närmare till bänken.
It's easier to be an asshole to words than to people
För att inte tala om alla ”glenn”…DIF_Soldier skrev: ↑2023-11-22 20:34:03Plus: det är alltid nåt märkligt med alla som heter Joel. Alla Joel jag träffat är off på nåt jävla märkligt sätt.
Stolt, men aldrig nöjd
- Jim Morrison
Förstår faktiskt inte varför. Det enda vi som förening lyckats med dom senaste åren är våra juniorer och där är Tobias huvudansvarig. Det vill folk alltså ta bort när vi har ett dåligt PP i någon match typ?Wishes skrev: ↑2023-11-22 20:35:13Inte ett smack med dagens match att göra. Totalt off-topic. Men uppenbarligen är ham en ”snackis” i sammanhanget. Han brukar bubbla upp i det allmänna missnöjet, den där Tobias.Jim Morrison skrev: ↑2023-11-22 20:26:53Oklart? Är ju ansvarig för Sveriges mest framgångsrika juniororganisation. Varför ska vi ändra något där och vad har det med kvällens match att göra?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hehe, alltid är det någon ska bort!Jim Morrison skrev: ↑2023-11-22 20:37:10Förstår faktiskt inte varför. Det enda vi som förening lyckats med dom senaste åren är våra juniorer och där är Tobias huvudansvarig. Det vill folk alltså ta bort när vi har ett dåligt PP i någon match typ?Wishes skrev: ↑2023-11-22 20:35:13Inte ett smack med dagens match att göra. Totalt off-topic. Men uppenbarligen är ham en ”snackis” i sammanhanget. Han brukar bubbla upp i det allmänna missnöjet, den där Tobias.Jim Morrison skrev: ↑2023-11-22 20:26:53Oklart? Är ju ansvarig för Sveriges mest framgångsrika juniororganisation. Varför ska vi ändra något där och vad har det med kvällens match att göra?
Stolt, men aldrig nöjd
2-1 med 20 kvar. Vi tar med oss inget och går in med 0-0 och med viljan att vinna tredje med 2-0 eller mer. Det är i såna här matcher vi måste ta alla poäng. (Och typ alla andra också nu då).
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Och folk vill bli av med Liss… handleder vi inte sett sen linkan
Sväva i det blå
De som vill bli av med Liss är helt enkelt inte kloka. Det är Lissar vi behöver och då vi bara har en är det helt och hållet debilt att vilja skicka vår Liss.
Lika jävla dumt som att vi gjorde oss av med Hank och Ahlén till förmån för meh/bleh.
Gå för 3-0 i trean nu!!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hammarn gör instruktionsfilm på hur man inte spelar back.