För att våra killar alltid skjuter på och inte bredvid deras målisar. Jävla dålig inställning, får vara glada att det inte står 2-0
HA 22/23: Västervik - Djurgårdens IF 27/9
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Ser ut som statister…
HahahaPraetori skrev: ↑2023-09-26 21:09:08Nu ska jag inleda med att jinxa lite.Mattias_87 skrev: ↑2023-09-26 16:17:21 Säsongens första bortamatch är mot Västervik. Vi vann vår premiär medans Västervik förlorade sin premiär mot Kalmar.
Axel Andersson är avstängd denna match och de två kommande. Hur ställer vi upp på backsidan?
Backarna kan stå och hänga nere med Andrén och snacka NHL24 medan forwards är och härjar i 60min i offensiv zon.![]()
Totalt ointresse. Men så är ju grundserien helt meningslös enligt våran gamla filosofi. Det är i slutspelet vi ska vara bra....
Varför ska man köpa biljetter till matcherna i grundserien för?
Varför ska man köpa biljetter till matcherna i grundserien för?
- Lee Harvey Oswald
Wow, vilket lyft jämfört med fösta.....
Får mig att ana att vi är precis så "bra" som det ser ut
Får mig att ana att vi är precis så "bra" som det ser ut
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hemmalaget kämpar kanske 5 gånger mer än våra nonchalanta divor på isen.
Inte mer komplicerat än så. Kolla bara på skridskorna - vi glider konstant medan de kör järnet.
Inte mer komplicerat än så. Kolla bara på skridskorna - vi glider konstant medan de kör järnet.
Senast redigerad av Vikas den 2023-09-27 19:07:59, redigerad totalt 1 gånger.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Lär bli en sådan säsong där vi är riktigt bra på hemmais och värdelösa borta.
Avskaffa tre mot tre.
Kolla våra prinsessor, spelar runt på utsidan och i sarghörnen i off zon, ingen är villig att ta ett blåmärke och ta dig in mot mål, skrattretande
Ser verkligen inte bra ut. Massor av skott rakt i magen på målvakten. Massor av passningar för att komma ur zon eller en hpplös långpuck på en spelare som har ytterst små chanser att ta emot den. Backar som blir relativt lätt rundade och en center som tappar slottet. Varför jo för att ingen talar om för dom att det MATCH!!!! sluta tro att det löser sig. Garpen ta en TO och skäll ut, hota, bänka GÖR NÅGOT!
Tror på riktigt vem som helt härinne skulle hålla nollan i Västervik idag. Så jäkla enkla är vi att möta. Alla skott missar mål, tar i täck, eller sitter mitt på....
Västervik styr oss helt. De har oss helt i deras ficka. Fy fan vad man skäms!
Västervik styr oss helt. De har oss helt i deras ficka. Fy fan vad man skäms!
Senast redigerad av Manijock den 2023-09-27 19:13:23, redigerad totalt 1 gånger.
Glad gör ingen glad idag
-
Kan vi kanske försöka få till lite fart i anfallen?
Vi bromsar ner sekunden vi passerar blålinjen.
Vi bromsar ner sekunden vi passerar blålinjen.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Tror att J20 skulle göra det bättre. Den här matchen kan mycket väl ha dödat mitt hockeyintresse.
Garpenlöv verkar inte ha ngt motmedel mo Falks coaching...