HA 22/23: Vita hästen - Djurgårdens IF 19/10
21-12 i skott. Mot Heesten. Hmm. Dags att uppa kvallan boys,,
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Vi har inte en chans över två perioders fem mot fem-spel mot Vita Hästen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Domarna
Forsberg
Vårt spel i fem mot fem
Tre saker som verkligen glänser, not so much.
Forsberg
Vårt spel i fem mot fem
Tre saker som verkligen glänser, not so much.
-
Hedström verkar ha gått av, gissningsvis därför Falk spelar så pass mycket
Liss, vilken härlig spelartyp! Förmodligen ganska sen att påpeka det. Riktigt svårt att se matcherna nu när de blockar vpn 

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Nä, jag får fan ta en Nikka.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här laget underpresterar enormt. Vi vinner endast för att många lag i den här ligan suger arsle. Vi måste upp rejält om vi ska ha en chans att gå upp i vår.
Avskaffa tre mot tre.
Odelius på bänken innan han orsakar mål bakåt. Tre brutala misstag. Det värsta är "skottet" på första gubben när vi saknar täckning. Berglund och Forsberg är på för låg nivå. Förstakedjan måste splittras.
Lindbom och Söderlund är bra. Liss blandar och ger. Resten är usla!
Lindbom och Söderlund är bra. Liss blandar och ger. Resten är usla!
Senast redigerad av Manijock den 2022-10-19 19:30:10, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
alltså jag gråter fan.... Det är så jävla undermåligt just nu att jag fattar inte hur det kan se ut såär med detta matrialet.
Börjar fan undra om det är Herr Jimmie Ölvestad som är i farten igen?
Är vi helt nedtränade... vi har ju ingen kräm i benen alls. Vad har hänt med Brodins riv och skridskoåkning?
Om jag inte minns helt fel så såg det ut att vara samma sak i början av förra säsongen......sen kom skadorna lagom till november-början av december sen fick vi fart från slutet av december och framåt men det var försent och efter "jubileumsmatchen" mot Örebro så gick allt åt helvete....
Om detta återupprepar sig så tror jag vi har svaret på problemet.....
Är vi helt nedtränade... vi har ju ingen kräm i benen alls. Vad har hänt med Brodins riv och skridskoåkning?
Om jag inte minns helt fel så såg det ut att vara samma sak i början av förra säsongen......sen kom skadorna lagom till november-början av december sen fick vi fart från slutet av december och framåt men det var försent och efter "jubileumsmatchen" mot Örebro så gick allt åt helvete....
Om detta återupprepar sig så tror jag vi har svaret på problemet.....
Senast redigerad av Knickedick den 2022-10-19 19:31:22, redigerad totalt 1 gånger.
Ja, vi är verkligen tillbaka i precis alla gamla synder. Allt tillbaka på ruta ett. Ingenting stämmer överhuvudtaget.
Om det börjar studsa lite emot lite grann så kan vi mycket väl torska 5 i rad och då är det total panik. Så dåliga är vi spelmässigt.
Om det börjar studsa lite emot lite grann så kan vi mycket väl torska 5 i rad och då är det total panik. Så dåliga är vi spelmässigt.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sära på Brodin och Krüger. De skapar alldeles för lite för att ha lyxen att spela ihop.
Kasta domaren i Motala ström. Det är fan direktiv uppifrån att vi ska ha flest BP.
Kasta domaren i Motala ström. Det är fan direktiv uppifrån att vi ska ha flest BP.
Ja jag har länge varit inne på att Ölvestad inte kan det här. Vi är så oerhört sega år efter år.Knickedick skrev: ↑2022-10-19 19:29:48
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2022-10-19 19:32:20, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
- Jim Morrison
Nä, jag vidhåller, in med en ny assisterande tränare som kan stå för spelet. Fagervall håller inte ensam. Gör det medan poängen fortfarande trillar in.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.