SHL 21/22: Djurgårdens IF - Växjö 17/2
- Harmageddon
Jaaaaaaaa!
Nu lyfter Berget till höga höjder igen och nu vänder det
Nu lyfter Berget till höga höjder igen och nu vänder det
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så jävla värd det som han har spelat idag. Grattis Bergfors 

Spela fult
- Jim Morrison
Berget

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fan va najs! Det är han värd berget!
Håller med om publiken ska ge fan i att skrika skjuuuut! Med hans bössa förstår jag att han avlossar ofta. Jag tror ändå det ger mer än vi går back på det.Manijock skrev: ↑2022-02-17 19:54:10En extremt irriterande egenskap i min värld. I PP kostar det ju konstant omstart i egen zon helt i onödan. Oerhört viktigt med bra timing i avsluten i den spelformen. Därför jag är allergisk mot Hovet-publiken med sina ständiga "SKJUUUUUUT" så fort man passerar blå....
Det krävdes en Söderlund för att Berget skulle vakna. Årtiondets jävla värvning. Turbo-Tim är tillbaka!
Grattis 10
Grattis 10
Tim är årets värvning. Gillar allt med honom.
Jag har läst, i tysthet, det växande missnöjet som riktats mot Bergfors och inte orkat skriva vilket förbannat skitsnack allt varit.
Superskönt att han får näta nu men det är inte hans första uppgift - även om det alltid ska göras så många mål som möjligt. Han är den som håller tempot uppe hela tiden och som alltid går att lita på. Hade vi haft Hank också skulle vi haft två såna pansarvagnar. Nu har vi Bergfors, som några här vill skicka till ssk. Skicka en av våra evighetsmaskiner till ssk.. Nåväl.. jag håller inte med. Inte alls.
Till målet: Fyfan så fint. Ett klassmål.
Superskönt att han får näta nu men det är inte hans första uppgift - även om det alltid ska göras så många mål som möjligt. Han är den som håller tempot uppe hela tiden och som alltid går att lita på. Hade vi haft Hank också skulle vi haft två såna pansarvagnar. Nu har vi Bergfors, som några här vill skicka till ssk. Skicka en av våra evighetsmaskiner till ssk.. Nåväl.. jag håller inte med. Inte alls.
Till målet: Fyfan så fint. Ett klassmål.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
In med skiten nu.
Nu är det ju bara att göra som du sagt Praetori, in med Berget i slottet i PP. Helt sjukt att ställa en leftare där när Dick & Sören spelar som playmakers från sidan...
STUUUUUGA GELLY
FORTSÄTT SKJUTA GELINASmb81 skrev: ↑2022-02-17 19:57:49Håller med om publiken ska ge fan i att skrika skjuuuut! Med hans bössa förstår jag att han avlossar ofta. Jag tror ändå det ger mer än vi går back på det.Manijock skrev: ↑2022-02-17 19:54:10En extremt irriterande egenskap i min värld. I PP kostar det ju konstant omstart i egen zon helt i onödan. Oerhört viktigt med bra timing i avsluten i den spelformen. Därför jag är allergisk mot Hovet-publiken med sina ständiga "SKJUUUUUUT" så fort man passerar blå....

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja