Tröjor

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Estrid

Tröjor

Inlägg av Estrid »

Disciplinnämnden skrev: 2025-08-14 12:07:07
Difsky skrev: 2025-08-14 11:00:29 Är öppen för att ändra mig men är otroligt negativt inställd till gula tröjor, då kör jag hellre vitt
Kan vi hoppas på en vit 3:e tröja som man börjar använda som bortaställ istället?
Hellre en röd tredjetröja.
Användarvisningsbild
mforce
Medlem: Ja, vanlig medlem

Tröjor

Inlägg av mforce »

Varför inte den smurfblå som vi sett på försäsongerna senaste åren?
Användarvisningsbild
Chabo

Tröjor

Inlägg av Chabo »

Magisk hemmatröja!
Visst hade kanske föredragit gila siffror med röd bord men i övrigt otrolig. Den blå är exakt den jag tycker är bäst. Inga färgade axlar och stockholms stolthet runt skölden.

Hade hellre sett en vit borta som de flesta men kul med variation också.
Senast redigerad av Chabo den 2025-08-14 13:05:13, redigerad totalt 1 gånger.
Fred
Säsongskort: Ja

Tröjor

Inlägg av Fred »

Nja, vet inte om jag gillade den gula tröjan faktiskt
Simpan

Tröjor

Inlägg av Simpan »

Hemmatröjan sjukt snygg! Vet inte vad jag tycker om den gula tröjan dock, måste se den på is först tror jag!
GULD
Medlem: Ja, ständig medlem

Tröjor

Inlägg av GULD »

Blå /. Gul

Retro ton (matt ton)
Sköld siffror lite tjockare textur
Själva tryck (tyg) tydligare textur i själva tyget
The DIF ONE
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Tröjor

Inlägg av Jim Morrison »

Helvete vad snyggt.

Gula likaså, kul med något annat än den neutrala och lite tråkiga vita.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Tröjor

Inlägg av diftobbe89 »

Magisk hemmatröja.

Bortatröjan där behöver jag lite mer tid.
Spela fult
Manijock

Tröjor

Inlägg av Manijock »

Hemmatröjan är clean. Snygg för att vara den mindre fina kulören. Klart godkänd tröja! Kanske kan tysta 90-talsrunkarna något.

Den gula däremot. Usch! Fult fult fult. Våra vita var alltid snyggast förr innan den senaste hemmatröjan stal showen. Alltid tryggt med en snygg vit enkel DIF-tröja. Nu kommer den där groteska Skellefteå-färgen in och förpestar. Svårt att se den växa på is med reklam tyvärr.

Hemmatröjan 3/5
Bortatröjan 0/5
Boven

Tröjor

Inlägg av Boven »

Bästa hemmatröjan på decennier, absolut toppklass. Enda minuset är röda siffror. Med gula siffror hade vi kunnat spika den här tröjan för all framtid.

Var skeptiskt till gul bortatröja men tror nog att den kommer växa på mig. Var faktiskt rätt snygg.
B.I.B.A

Tröjor

Inlägg av B.I.B.A »

Den blå är väl helt ok. Den kan nog växa på en. Bortsett från de röda siffrorna som inte alls funkar på detta matchstället.

Har inget emot att vi testar gult borta. Det är inte skitsnyggt men vita tröjor är i 99% av fallen dötrista.

Trenden med att sätta loggan nere på magen istället för bröstet är ett otyg. Ser ut som de är köpta på temu. Återstår att se hur de ser ut med reklam på.
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Tröjor

Inlägg av Jim Morrison »

Manijock skrev: 2025-08-14 13:14:51 Hemmatröjan är clean. Snygg för att vara den mindre fina kulören. Klart godkänd tröja! Kanske kan tysta 90-talsrunkarna något.

Den gula däremot. Usch! Fult fult fult. Våra vita var alltid snyggast förr innan den senaste hemmatröjan stal showen. Alltid tryggt med en snygg vit enkel DIF-tröja. Nu kommer den där groteska Skellefteå-färgen in och förpestar. Svårt att se den växa på is med reklam tyvärr.

Hemmatröjan 3/5
Bortatröjan 0/5
Våga inte kalla vår DIF-gula färg för Skellefteå :shock:
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
BigJ

Tröjor

Inlägg av BigJ »

DjurgårdareiNorrland

Tröjor

Inlägg av DjurgårdareiNorrland »

Manijock skrev: 2025-08-14 13:14:51 Hemmatröjan är clean. Snygg för att vara den mindre fina kulören. Klart godkänd tröja! Kanske kan tysta 90-talsrunkarna något.

Hemmatröjan 3/5
Bortatröjan 0/5
SAIK-gul och DIF-gul är inte samma nyans.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Tröjor

Inlägg av Jim Morrison »

DjurgårdareiNorrland skrev: 2025-08-14 13:23:04

Hemmatröjan 3/5
Bortatröjan 0/5
SAIK-gul och DIF-gul är inte samma nyans.
Vi spelade dessutom i gult (från vår sköld) innan SAIKs hockeysektion ens var påtänkt.
Skriv svar