captcash skrev:Hoppas verkligen inte Fisk tar SM guldet pga filmningar och PP.. det är fan ALLT de har.. inget mer, så galet enkelsidigt lag men vi fattar inte det tydligen utan bjuder in till detta!
Jag är lite inne på samma spår.
Men samtidigt kan man vända på det. Vi är inte värda ett guld om man har under 16% PP och under 60% BP heller. Så usel statistik ska man inte ha efter 17 slutspelsmatcher.
captcash skrev:Hoppas verkligen inte Fisk tar SM guldet pga filmningar och PP.. det är fan ALLT de har.. inget mer, så galet enkelsidigt lag men vi fattar inte det tydligen utan bjuder in till detta!
Men samtidigt kan man vända på det. Vi är inte värda ett guld om man har under 16% PP och under 60% BP heller. Så usel statistik ska man inte ha efter 17 slutspelsmatcher.
Mer inne på detta. Vår problematik är större än deras styrka
Mer inne på detta. Vår problematik är större än deras styrka
"Vår problematik i special teams är större än deras styrka".
Du borde trycka upp en t-shirt för det är klockrent beskrivet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Känslan är ju också att de vinner varenda tek i anfallszon när det är PP. Vi börjar alltid med att förlora tek eller sjabbla ut pucken, några misslyckade försök att ta sig in. När vi väl är inne i offensiv zon så har vi bara PP i 1 minut.