Kvartsfinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 2/4-2019
Re: Kvartsfinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 2/4-2019
Om Bergfors var billig, så var den som de fick rena rama brandskadeutförsäljningen... Herregud vad billigt.
It's the hope that kills you.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Avgå samtliga!!!
Ceterum censeo Solna esse delendam
Även om det gynnar oss är det hemskt att se...sauron skrev:Om Bergfors var billig, så var den som de fick rena rama brandskadeutförsäljningen... Herregud vad billigt.
Ett snabbt mål i andra sen gris hockey
Till period 3. Då börjar dom tänka
Till period 3. Då börjar dom tänka
Jag hoppades att den skulle leva efter ikväll men tyvärr. Skönt att jag la en tusing på att Skellefteå skulle gå vidare när vi hade 3-1. 10,5 ggr stålarna.Janzoo skrev:Den tog slut i söndags.mb81 skrev:Känns som säsongen tar slut ikväll.
Jag fattar varken Bergfors eller Alvarez utvisning helt ärligt. Tar död på ishockeyn.
Adam kan verkligen inte ta en enda puck från Lindström. Något säger mig att han kommer få det tufft med Ovie, men vad vet jag.
Adam kan verkligen inte ta en enda puck från Lindström. Något säger mig att han kommer få det tufft med Ovie, men vad vet jag.
-
- Säsongskort: Ja
Japp. Helt bedrövliga utvisningar hitintills.sauron skrev:Om Bergfors var billig, så var den som de fick rena rama brandskadeutförsäljningen... Herregud vad billigt.
Vi kommer ju inte kapitulera men förr eller senare gör Skeå det och då är drevet tillbaka till att vi förlorar pga ”domarn suger sämst är skit!!1!1!1!1!1!1!1” - så slipper den breda massan analysera.
25/4-2025
Det är sorgligt hur dåliga vi är. Borde stått minst 3-0 till SAIK efter första.
Adam är enda anledningen till att vi inte var utslagan efter 4-1 i matcher, så man kan inte säga att man är förvånad över att det ser ut som det gjort större delen av säsongen.
Vi är inte bättre än så här. Om det beror på spelarmaterialet eller spelsystemet/coacherna låter jag vara osagt.
Adam är enda anledningen till att vi inte var utslagan efter 4-1 i matcher, så man kan inte säga att man är förvånad över att det ser ut som det gjort större delen av säsongen.
Vi är inte bättre än så här. Om det beror på spelarmaterialet eller spelsystemet/coacherna låter jag vara osagt.
Efter att ha sett i princip samtliga slutspels och kvalmatcher så känns det som att domarkåren i år har gett sig fan på att vara lite petiga med regelboken för vissa moment, oavsett att det är slutspel.marern skrev:Även om det gynnar oss är det hemskt att se...sauron skrev:Om Bergfors var billig, så var den som de fick rena rama brandskadeutförsäljningen... Herregud vad billigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF är inte synkade i offensiv eller defensiv zon.
Ser bedrövligt ut. En kvitteringspuck vore ju inte direkt rättvist. Nä. Blir nog till att ta sig till Hovet och njuta av den lutgiltiga förnedringen.
Var är fysiken? Skridskoåkningen? Det fysiska spelet? Ser bara rädda spelare just nu. Inte vinnarskallar.
Ser bedrövligt ut. En kvitteringspuck vore ju inte direkt rättvist. Nä. Blir nog till att ta sig till Hovet och njuta av den lutgiltiga förnedringen.
Var är fysiken? Skridskoåkningen? Det fysiska spelet? Ser bara rädda spelare just nu. Inte vinnarskallar.
Inte en chans att vi vänder denna kvartsfinalserie igen. Finns inga intentioner alls.
- diftobbe89
Jag tror vi alla känner att någonting inte riktigt står rätt till, innerst inne. Saker och ting känns inte igen längre och är riktigt jävla ruttet ända från botten. Vet inte vad det är men det här är inte DIF.
Återigen en match där man verkar totalt ointresserade och inte det minsta redo för strid.
Återigen en match där man verkar totalt ointresserade och inte det minsta redo för strid.
Senast redigerad av diftobbe89 den 2019-04-02 18:47:16, redigerad totalt 1 gånger.
Spela fult
Och jämför detta spelet med FBK-HV71... Inget av dessa lag skulle ha en gnutta av en chans mot dem...
Josefsson, tejpad axel med tre tejprullar, kanske förklaringen till att han ser stukad ut.