Tänkte samma, det ända possitiva hittillsmb81 skrev:Örebro är experter på tappa 3-0!
SHL 18/19 : Örebro - Djurgårdens IF 15/2-2019
Re: SHL 18/19 : Örebro - Djurgårdens IF 15/2-2019
Laget är visserligen skit dåligt. Men har inte Jensen några som helst reflexer snabbhet som en nerdrogad uteliggare !!!
Mållös. Vår sämsta match för säsongen?
Vilket jävla totalmörker!! Jag stänger av, det här är inte värdigt att titta på.
Stolt, men aldrig nöjd
Vet inte om du skämtar eller menar allvar, men tror inte många fattar betydelsen av den typen av spelare i laget, tycker faktiskt det har sett mycket tamare på planen när han har varit borta.minalman skrev:Jag saknar Henrik Eriksson. Hans betydelse för laget och inställningen har märkts nu när han inte är med.
fuck nu blev det 3-0 satan vad tungt.
Nja. Det måste vara tätare i kassen när utespelet är dåligt. Fyfan så jag skäms över detta.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Har inte han gjort fyra mål mot Örebro också?emilin skrev:Vet inte om du skämtar eller menar allvar, men tror inte många fattar betydelsen av den typen av spelare i laget, tycker faktiskt det har sett mycket tamare på planen när han har varit borta.minalman skrev:Jag saknar Henrik Eriksson. Hans betydelse för laget och inställningen har märkts nu när han inte är med.
- Lee Harvey Oswald
#33, lilla mjukisgubben
Nä.
Föredrar en trupp med begränsad kunskap men stort hjärta, årets är en av det sämre jag sett någonsin, rent "Järnkaminmässigt"
Det är fan mobbing dom håller på med mot Jensen, chartra ett flyghem hem till honom , resten kan börja gå...nu
Nä.
Föredrar en trupp med begränsad kunskap men stort hjärta, årets är en av det sämre jag sett någonsin, rent "Järnkaminmässigt"
Det är fan mobbing dom håller på med mot Jensen, chartra ett flyghem hem till honom , resten kan börja gå...nu
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Om jag skriver att jag menar fullt allvar och skojar absolut inte. Tror du mig dåemilin skrev:Vet inte om du skämtar eller menar allvar, men tror inte många fattar betydelsen av den typen av spelare i laget, tycker faktiskt det har sett mycket tamare på planen när han har varit borta.minalman skrev:Jag saknar Henrik Eriksson. Hans betydelse för laget och inställningen har märkts nu när han inte är med.

- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Satan vilken pärla berka
Vad annars är huvudtränarens ansvar då tycker du?#10 skrev:ExaktSouth_Exil skrev:Spelarna är väl välbetalda proffs.DRC skrev:17-8 i skott till Örebro.
Robban misslyckas återigen med att sätta ett förberett och hungrigt lag på banan. Usel insta senast och usel första period.
Coacherna är ansvariga för mycket, men att behöva tala om att någon ska jobba på jobbet - nej det är inte Robbans ansvar!
Finns ingen glöd, ingen passion, ingen vilja i dagens DIF. Var är spelglädjen?
Herre!! Här satt man och tänkte att Bergfors är SLUT. Där fick man så man teg.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.