SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Timrå 13/10-2018
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Timrå 13/10-2018
Vill ha en offentlig ursäkt av samtliga. Spelarna är inte ens värda bensinen hit. Norells nonchalanta "uppspel" ska vara skäl till uppsägning rakt av. Skäms över att sitta här i nuläget. Undermåligt jävla trams. Satsa på en backvärvning NU. Skippa AJF.
Klassiskt DIF mot sämre motstånd. Lex Karlskrona.
Jo, men det är så jävla typiskt att när laget/defensiven kollapsar så skyller alla på målvakten, får man 3 skott på sig varav 1 styrning och ett friläge och det blir 2 mål så skyller alla på Adam, det är inte så jävla lätt att stå en match och komma in i den när man får 3 skott i en period.EspenK skrev:#10 skrev:Är det Adams fel???
Chilla nu Sofia! Grejen är att man förväntar sig mer efter förra säsongen, att han ska ta något av de lägen som skapas. Falks skott måste han ju ha.
Timrå försöker å andra sidan spela hockey (och lyckas stundtals), mer än vad Karlskrona någonsin gjort...EspenK skrev:Klassiskt DIF mot sämre motstånd. Lex Karlskrona.
Och så drar vi förstås på oss en utvisning efter slutsignal.
Ska vi gissa på 4-6 efter nån minut i tredje?
Vi förtjänar fanimig inga poäng den här matchen.
Ska vi gissa på 4-6 efter nån minut i tredje?
Vi förtjänar fanimig inga poäng den här matchen.
Idag är det backarna som ska ha den största skopan skit man kan få. Sen borde väl Adam tagit Falks läge.#10 skrev:Jo, men det är så jävla typiskt att när laget/defensiven kollapsar så skyller alla på målvakten, får man 3 skott på sig varav 1 styrning och ett friläge och det blir 2 mål så skyller alla på Adam, det är inte så jävla lätt att stå en match och komma in i den när man får 3 skott i en period.EspenK skrev:#10 skrev:Är det Adams fel???
Chilla nu Sofia! Grejen är att man förväntar sig mer efter förra säsongen, att han ska ta något av de lägen som skapas. Falks skott måste han ju ha.
Men nu klarar vi boxen och sen kör vi över Timrå i tredje!
Domarnivån har väl kanske inte varit perfekt. Posslers tvåa var ju ett skämt. Tacklingen vid slutsignal är på sin höjd onödig men inte regelvidrig.
Cmore visade hur domaren tillrättavisade Gallo för snack. Lika mycket utvisning i min bok. Jag menar att den tacklingen kunde man släppt med en tillrättavisning.
Cmore visade hur domaren tillrättavisade Gallo för snack. Lika mycket utvisning i min bok. Jag menar att den tacklingen kunde man släppt med en tillrättavisning.
Nu vill jag se det enkelt. Lite Hanklir.
Bara gå in, gör det vi ska och vinn.
Sen ta en rejäl tankeställare, bryt ihop, ladda om och kom till Skellefteå med rejäla tag!
Bara gå in, gör det vi ska och vinn.
Sen ta en rejäl tankeställare, bryt ihop, ladda om och kom till Skellefteå med rejäla tag!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Borde inte Gallo rimligtvis åkt på en roughing när han kommer in mot Brodda som tredjegubbe?
It's the hope that kills you.
Och holdingen vid 4-4...EspenK skrev:Domarnivån har väl kanske inte varit perfekt. Posslers tvåa var ju ett skämt. Tacklingen vid slutsignal är på sin höjd onödig men inte regelvidrig.
Ser väl iof ut som vanligt när Nord dömer...
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Allt över en poäng är en vinst med det här spelet. Tre vore en lottovinst om vi inte tar tag i det i tredje.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Allt är förlåtet, Adam
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Varför? Det var årets sämsta friläge.Lidingö DIF skrev:Allt är förlåtet, Adam
Hur fan tänkte Hulta där? Inte alls?
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem