Kvartsfinal 2: Linköping - Djurgårdens IF 20/3-2018
Re: Kvartsfinal 2: Linköping - Djurgårdens IF 20/3-2018
Ljungh och Linus J idag...
Jag sörjer redan...
Ljungh på en helt annan nivå än tidigare under året. ( Tar en dum utvisning bara för det)
Linus J äger isen idag.
Jag sörjer redan...
Ljungh på en helt annan nivå än tidigare under året. ( Tar en dum utvisning bara för det)
Linus J äger isen idag.
Skuta hakaunder handskarna för fan
Vad är det för j-vla domarnivå?
Stolt, men aldrig nöjd
Men herremin... De släpper interference efter interference och tar en petig hakning på Ljungh...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Hur är han upphakad? Fattar ingenting.
Näkyvä är en sjukt bra back. Det måste jag bjuda på.
De kan inte bättre. Det är min enda tröst. De försöker men domarjobbet är svårt och detta är så bra som vi kan få det i Sverige. De tar helt random grejer.sauron skrev:Men herremin... De släpper interference efter interference och tar en petig hakning på Ljungh...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Släppa en rätt solklar goalieinterfierence går tydligen också bra, bara det är åt rätt håll...Magnutz skrev:De kan inte bättre. Det är min enda tröst. De försöker men domarjobbet är svårt och detta är så bra som vi kan få det i Sverige. De tar helt random grejer.sauron skrev:Men herremin... De släpper interference efter interference och tar en petig hakning på Ljungh...
It's the hope that kills you.
Himla fegis som står och slår Hank i ryggen när han hamnar i kurr framför mål med annan spelare.
Är C More för fega för att visa repris på den solklara interferencen på Adam?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ju fler matcher i matchserierna, desto mer pengar till SHL. Domarna gör vad de kan för att utjämna matchserierna. Instruktioner från SHL?sauron skrev:Släppa en rätt solklar goalieinterfierence går tydligen också bra, bara det är åt rätt håll...Magnutz skrev:De kan inte bättre. Det är min enda tröst. De försöker men domarjobbet är svårt och detta är så bra som vi kan få det i Sverige. De tar helt random grejer.sauron skrev:Men herremin... De släpper interference efter interference och tar en petig hakning på Ljungh...
Stolt, men aldrig nöjd
- Lee Harvey Oswald
Är du onykter på en tisdag?DIFtomppa skrev:Vi blir utspelade idag tyvärr, glada att det står 0-1
Per.1 till plast, per.2 till DIF.
Var bud på fler mål innan Ljungs mindre smarta hakning i offensiv zon.
Men vårat PP är fortfarande sjukt temposvagt, anar att det kommer bli svårt att vässa nåt mer där nu (det vi inte lyckats få till på 52 omgångar)
Det är en förstärkning av lhc att "den tandlöse" är sjuk, klart färre pucktapp denna match.
SylveSvål är en otroligt begränsad hockeyspelare med klubba och puck, hoppas han är återställt till match 3
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2018-03-20 20:34:15, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja sådant måste vevas 20 gånger om och det måste lyftas hur det bör gås till väga för att domarinsatserna skall bli bättre!Janzoo skrev:Är C More för fega för att visa repris på den solklara interferencen på Adam?
Senast redigerad av Frankie den 2018-03-20 20:34:41, redigerad totalt 1 gånger.
De släppte ju en solklar interference på Jens Olsson igår när Frölunda spelade 5-mot-4 också. Enligt GP hade domarna sagt: "Det är en utvisning - men inte en utvisning för fem-mot-tre spel."Wishes skrev:Ju fler matcher i matchserierna, desto mer pengar till SHL. Domarna gör vad de kan för att utjämna matchserierna. Instruktioner från SHL?sauron skrev:Släppa en rätt solklar goalieinterfierence går tydligen också bra, bara det är åt rätt håll...Magnutz skrev:De kan inte bättre. Det är min enda tröst. De försöker men domarjobbet är svårt och detta är så bra som vi kan få det i Sverige. De tar helt random grejer.sauron skrev:Men herremin... De släpper interference efter interference och tar en petig hakning på Ljungh...
Så, ja, det har satt sin nivå inför slutspelet!