SHL Omgång 51: Djurgårdens IF - Mif Redhawks
Re: SHL Omgång 51: Djurgårdens IF - Mif Redhawks
Lägg av med timeout, låt oss få gå hem.
It's easier to be an asshole to words than to people
Jo det är nog inte jättekul för Leksand eller Rögle. De Allsvenska lagen i toppen i år är snorbra.EspenK skrev:Vad tror ni om kvalet? Tror Bik är livsfarliga.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ta timeout. Spela klart matchen också.
Säkra Adams 0:a.
Säkra Adams 0:a.
Posslers skridskoåkning idag.
K*kade er cmore stream också ur helt och vägrar rulla alls?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Think if...
- Kontakt:
Micke Ahlén i toppen av interna skytteligan. Vem såg den komma?
Rullat felfritt hela kvällen för mig.captcash skrev:K*kade er cmore stream också ur helt och vägrar rulla alls?
Avgå Jocke.
När Ahlén gör mål vinner vi matchen.
It's easier to be an asshole to words than to people
Asså.. vi gör det vi ska, borde varit ifatt idag i målskillnad om det inte vore för Sajk som tog sin läggmatch idag.. rimligtvis hade kkk gått ur den matchen med 0p och minus 3-4 mål... löjligt vad vi har noll marginaler med oss denna säsong.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Glad att vi slipper stå på andra sidan. Jobbigt lag att mötaEspenK skrev:Vad tror ni om kvalet? Tror Bik är livsfarliga.
För i helvete, stick inte ut hakan nu!!!Rojk skrev:När Ahlén gör mål vinner vi matchen.

Samma fram till när det var 5mins kvar.. nu funkar nada!B.I.B.A skrev:Rullat felfritt hela kvällen för mig.captcash skrev:K*kade er cmore stream också ur helt och vägrar rulla alls?

Re: SHL Omgång 51: Djurgårdensv IF - Mif Redhawks
Får tacka Peter Andersson för att han ställde över halva gänget och vilade dem.
Precis som KHK får tacka Skellefteå för att de vilade hela laget idag.
Precis som KHK får tacka Skellefteå för att de vilade hela laget idag.
Sen måste jag precis som jag sågat ge Adam Reideborn ett stort plus för avslutningen på serien. Grymt målvaktsspel.