Fattas väl bara att vi kickar Musse och Robban och jocke och tjommen ställer sig där istället...Wishes skrev:Så klart det sitter i ledning och coachled. Det här är helt bedrövligt, och den sista jag vill se i båset är Jocke. Agera för f-n!!Praetori skrev:Jag tänkte precis samma sak. Detta sitter någonstans i ledningen. Sen om det är Robban som bär huvudansvaret tycker jag inte man kan säga.minalman skrev:Robban har varit huvudtränare minst 7-8 månader. Nu ser vi resultatet.
Men det är verkligen ett uselt resultat sett till materialet.
Jag skulle inte gråta om Jocke själv klev ner i båset de sista matcherna för säsongen.
SHL Omgång 42: Djurgårdens IF Mesta Mästarna - Rögle 4/2
Re: SHL Omgång 42: Djurgårdens IF Mesta Mästarna - Rögle 4/2
knäpptyst i arenan. ingen anklagar er på plats - mer ett blytungt tecken på hur det här ser ut. säsongens absoluta lågvattenmärke?
Ibland undrar man ifall det skulle vara hälsosamt att åka ur, men med tanke på att vi inte lyckades tvätta bort incest-tänket i den här föreningen förra gången vi åkte ur så lär det inte hända den här gången heller.
Äntligen!
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
1-1. Folk är glada. Jag tycker det hela är för djävligt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Men äntligen !
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Man vet att det är illa när man inte blir särskilt glad över mål längre. Känns som man ändå vet hur det slutar i längden.
Tack Brodda... ös nu.. snälla... 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Bra Brodin. Sluta kladda och spela som ni ska nu. Detta är bland det sämsta jag sett någonsin. Nu PP utan Hultström. Får se hur det artar sig.
Kom på mig själv att känna exakt samma sak. Man är verkligen inställd på att det kommer gå åt helvete till slut.Vikas skrev:Man vet att det är illa när man inte blir särskilt glad över mål längre. Känns som man ändå vet hur det slutar i längden.
Riktigt vasst...daaviid skrev:Bra Brodin. Sluta kladda och spela som ni ska nu. Detta är bland det sämsta jag sett någonsin. Nu PP utan Hultström. Får se hur det artar sig.
- diftobbe89
Två overkligt dåliga pisslag, värsta matchen jag sett på länge.
Spela fult
-
- Säsongskort: Ja
Ja tyvärr har det blivit allt svårare och vilja gå till hovet med . Är så himla besviken detta år på detta icke spel och noll tanke .#87 skrev:Kom på mig själv att känna exakt samma sak. Man är verkligen inställd på att det kommer gå åt helvete till slut.Vikas skrev:Man vet att det är illa när man inte blir särskilt glad över mål längre. Känns som man ändå vet hur det slutar i längden.
Då lägger vi till ännu ett uruselt PP i Musses katalog.
minalman skrev:1-1. Folk är glada. Jag tycker det hela är för djävligt.
håller helt med. sämre spel har sällan skådats.