SHL : Omgång 24 : Djurgårdens IF - Färjestad 26/1-2017
Re: SHL : Omgång 24 : Djurgårdens IF - Färjestad 26/1-2017
Ridderwall är Lundh för 12 omgångar sedan. Inget självförtroende. Måtte det vända.
Line 4 är grymma mot sånt här motstånd. Nästan ensamma om att få tryck i offensiv zon.
Line 4 är grymma mot sånt här motstånd. Nästan ensamma om att få tryck i offensiv zon.
Ridderwall har kaptenssjukan. Samma som Hank.EspenK skrev:Ridderwall är Lundh för 12 omgångar sedan. Inget självförtroende. Måtte det vända.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Får Gulaschen 45 matchers avstängning nu för att Högströms huvud vickade till vid tacklingen?
Ja 4:e har varit riktigt bra, märkligt med RiddervallEspenK skrev:Ridderwall är Lundh för 12 omgångar sedan. Inget självförtroende. Måtte det vända.
Skulle vara en stöld men en stöld som jag gärna ser mellan fingrarna med.Praetori skrev:Det ser exakt likadant ut som mot Rögle men kaffe är ett bättre lag. Räcker det till vinst ikväll är det kanon men jag ser inga bra odds.
Saknar grinigheten hos Högström. Minns hur det blixtrade i ögonen på honom gång efter annan.
Kanske är lika stukad som Hultström. Kul att se vad de kan göra nästa säsong.
Kanske är lika stukad som Hultström. Kul att se vad de kan göra nästa säsong.
Känns som Tellan tappat rejält i reaktionsförmåga. Var ju mer regel än undantag att han tog frilägen förr. Nu tar han sällan straffar och släpper in oroväckande många en mot en.
Kanske bara är min känsla som lurar mig.
Placeringssäkerheten finns ju kvar.
Kanske bara är min känsla som lurar mig.
Placeringssäkerheten finns ju kvar.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Var väl inte ens Ville som var inne på målet? Emil och Ikonen närmst målskytten...
Ser OK ut. Ingen jättematch från endera lag, men båda skapar ändå en del. Känslan är att inget lag vill förlora - en större rädsla för det än viljan att vinna.
Peppe och Tellan stekheta, Ahlén plus i kanten. Resten ungefär jämbördiga. Kaffe har Eriksson-Ek och Ryno typ.
Eftersöker fortfarande back-back i offensiv zon för att dra isär försvaret och få bättre skottlägen, men det har inte hänt de senaste 36 matcherna och jag tror inte det händer ikväll heller. Vi väljer svåra spelet istället.
Ser OK ut. Ingen jättematch från endera lag, men båda skapar ändå en del. Känslan är att inget lag vill förlora - en större rädsla för det än viljan att vinna.
Peppe och Tellan stekheta, Ahlén plus i kanten. Resten ungefär jämbördiga. Kaffe har Eriksson-Ek och Ryno typ.
Eftersöker fortfarande back-back i offensiv zon för att dra isär försvaret och få bättre skottlägen, men det har inte hänt de senaste 36 matcherna och jag tror inte det händer ikväll heller. Vi väljer svåra spelet istället.
25/4-2025
Vi måste ha energi kvar efter två halvsega perioder. Tänk om vi kunde ta fram en klassisk första periodspress.
Allt talar dock för förlust. Har vi haft två rejäla målchanser idag totalt?
Mr Madhawk och dylika figurer som scoopar spelar-övergångar i januari skapar oreda hos fansen. vadfan är syftet med det?!
Det är ju inte intressant nu, Villes prestationer blir ifrågsatta på grund av att han outats som "förlorad" efter säsongen. Allt han gör ses på med misstankar om han gör sitt ytterst när han är klar för ny klubb redan.
Värdelös "journalistik" som bara handlar om "SE MIG - SHIIIT VA BRA KONTAKTER JA HAR OCH JAAAAAG VET NÅGOT SOM INTE NI VET!"
Matchen so far? Vet inte riktigt vad jag ska säga. FBK spelar en märklig hockey. Får inte grepp på dem. Vi då? Vi verkar inte få grepp på det heller.
20 minuter kvar. Bara att knipa med stjärten och dundra på.
Det är ju inte intressant nu, Villes prestationer blir ifrågsatta på grund av att han outats som "förlorad" efter säsongen. Allt han gör ses på med misstankar om han gör sitt ytterst när han är klar för ny klubb redan.
Värdelös "journalistik" som bara handlar om "SE MIG - SHIIIT VA BRA KONTAKTER JA HAR OCH JAAAAAG VET NÅGOT SOM INTE NI VET!"
Matchen so far? Vet inte riktigt vad jag ska säga. FBK spelar en märklig hockey. Får inte grepp på dem. Vi då? Vi verkar inte få grepp på det heller.
20 minuter kvar. Bara att knipa med stjärten och dundra på.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag menar att Varakas förlorar väldigt mycket närkamper, segåker till båset och är inte rejäl i det han gör. Han ska vara en fysiskt stark, ledande back för oss. Just nu gå Ollas före i min bok.förevigtdjurgården skrev:Var väl inte ens Ville som var inne på målet? Emil och Ikonen närmst målskytten...
Jag tänker Nile City och den där tränaren som skriker "-tänk noll noll nu!"EspenK skrev:Vi måste ha energi kvar efter två halvsega perioder. Tänk om vi kunde ta fram en klassisk första periodspress.

Vi får helt enkelt intala oss att det är en 1:a period hemma vi skall ut och dominera.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Lägg ner cmore funkar för fan aldrig!
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Sätt Tambellini som kapten. Skulle ju inte göra någon skada.Praetori skrev:Ridderwall har kaptenssjukan. Samma som Hank.EspenK skrev:Ridderwall är Lundh för 12 omgångar sedan. Inget självförtroende. Måtte det vända.