SHL omgång 21: KHK - Djurgårdens IF 25/11
- Lee Harvey Oswald
Re: SHL omgång 21: KHK - Djurgårdens IF 25/11
TO...?
Innan vi tappar detta helt
Innan vi tappar detta helt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Två bra räddningar utav Tellan nu dom senaste minuterna. Ingen kommentar på det?Espan86 skrev:Var snyggt a absolut men vad gör tellan! Han får ju lägga and backhand mitt i målet när tellan ligger på mage å simmarLee Harvey Oswald skrev:Säga vad man vill,.....förutom att DIF bjuder alla lag på sina poäng, men KHK har vassa avslutare, vem i DIF avslutar ett friläge så där kliniskt?
Jag är ingen tellan hatare. Men bara för du tar lite puckar kan du ju inte göra dåliga ingripande i andra situationer. Eller ?!
Det har man väl sett andra lag göra mot oss utan att det spelar någon större roll... Att vi sen kanske inte bör köra alltför mycket i den spelformen är en annan sak...Lee Harvey Oswald skrev:Det var inte så solklart, tycker jag.sauron skrev:Solklar utvisning innan deras reducering, hur kan de släppa den...
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Han sökte den så tydligt....så han inte fick den
Nä, nu känner man igen DIF, vi ger bort detta också ska ni se
It's the hope that kills you.
Det jag menar är att det skrivs så fort något mindre bra ingripande sker, men det ges aldrig cred när något bra görs från målvakterna. Detta forum i sitt esse.Espan86 skrev:Jag är ingen tellan hatare. Men bara för du tar lite puckar kan du ju inte göra dåliga ingripande i andra situationer. Eller ?!
- Jim Morrison
Vejdemos absolut bästa match hittills. Såhär ska det se ut.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mkt viktigt för Vejdemo! kom igen nu !!!
Ja fint, längesedan vi satte ett "köksvägen" också väl?Jim Morrison skrev:Vejdemos absolut bästa match hittills. Såhär ska det se ut.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Kedjan med Davidsson-Vejdemo-Davidsson är typ våran bästa!Jim Morrison skrev:Vejdemos absolut bästa match hittills. Såhär ska det se ut.
- Jim Morrison
För helvete Brunken. Du hade inte gjort bort dig på ett tag nu ju.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Haha, historiskt, snart är vi under 7% i PP, måste ju vara rekord alla kategorier i en högstaserie?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja och har varit så större delen av säsongen... dvs Davidssons... helt sjukt att vårt lag står och faller på fjunisar, men jag gillar det jag ser i dem!ciirree skrev:Kedjan med Davidsson-Vejdemo-Davidsson är typ våran bästa!Jim Morrison skrev:Vejdemos absolut bästa match hittills. Såhär ska det se ut.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Men allvarligt... Vilken domarfru fru har Ahlen legat med...?
It's the hope that kills you.
Steppa upp spelet i egen zon tack !!!
Vejdemo måste ha ätit spenat idag.