SHL: Djurgårdens IF - Rögle 27/10-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Rögle 27/10-2016
Undrar om det är nåt lag som släppt till fler frilägen än va vi har gjort?
Spännande ändå att vi går mot rekord ikväll. 8 förluster i rad har inget annat lag med skölden på tröjorna lyckats med sen elitserien började.
7,5% chans att vi gör ett mål i PP, 5% risk att vi släpper in ett när vi har PP. Vi skall helt enkelt inte spela PP.Henke_F skrev:Släpper in mål i PP som vanligt!Grabben från Söder skrev:Jäklar vad bra vi spelar! Vi äger matchen, hoppas det håller i sig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Snacka om att det här laget underpresterar...
Spelarna uppträder totalt odisciplinerat. De flesta av våra baklängesmål beror på nonchalans. Det känns som att coacherna inte ställer krav på våra spelare. Hårdare nypor, nu.
Senast redigerad av Highwind den 2016-10-27 19:11:32, redigerad totalt 1 gånger.
Vi äger spelet, pushar framåt men slarvar enormt och släpper förstås in ett bakåt. Omedelbart skiter alla på sig fullständigt och vi tappar ALLT.
Vad är det för jävla mentalt klena småbarn vi har i det här laget?
Vad är det för jävla mentalt klena småbarn vi har i det här laget?
Andra insläppta målet bakåt i PP på 13 matcher. Bra jobbat. Blir säkert fler innan kvällen är över.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag gillar att Robban himlar med ögonen i stället för att se till att vi vinner.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Då ligger vi ju ett plus i PP under serien alltid nåt positivtjsson skrev:Andra insläppta målet bakåt i PP på 13 matcher. Bra jobbat. Blir säkert fler innan kvällen är över.

-
Så trött på dena parodi nu ...mår så dåligt av detta att jag inte vet om jag orkar gå nästa match ..och då har jag varit mer om att åka ner och hela allsvenskan 

Nästa PP, om det blir något. Vill jag inte se något special-team på planen eller PP-spel. Rulla på kedjorna som vanligt och hoppas på ett spelmål med en gubbe mer på banan.minalman skrev:Jag gillar att Robban himlar med ögonen i stället för att se till att vi vinner.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Skulle hellre välja att ha rögles chanser hittils än 25 skott på mål. Vi är ju helt uppgivna i vissa situationer.
Den är ju i princip bara betydelsefull om man tittar på individuella spelare, annars är det ett skämt (eller missförstånd) att ens diskutera.förevigtdjurgården skrev:Någon som har koll på Corsin?