Efter att jag skrev det kanske.#10 skrev:Men herregud, idag är vi ju riktigt bra på det,minalman skrev:Intressant hur otroligt svårt vi har att komma in i anfallszon. Verkar som att dumpa pucken är enda varianten vi övat in.
SHL: Färjestad BK - Djurgårdens IF 19/10-2016
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: Färjestad BK - Djurgårdens IF 19/10-2016
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Nä hela matchen, är ju ljusår bättre än tidigareminalman skrev:Efter att jag skrev det kanske.#10 skrev:Men herregud, idag är vi ju riktigt bra på det,minalman skrev:Intressant hur otroligt svårt vi har att komma in i anfallszon. Verkar som att dumpa pucken är enda varianten vi övat in.
Inte box utan Urbom.... Känns sådär..
- minalman
Men ska inte målvakten med vit tröja ha den där?
- Lee Harvey Oswald
Eeh....där kom den, minst en varje match, svårt att ta poäng då
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Varakas jagar puck...
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Väntat. Vi har gått ner några snäpp. Då blir det så här. Vad Tellan köper för korv en meter bredvid målet vet jag inte. Ser ut som en Chorizo.
-
Men alltså vad FAN åkte han ut för?? Så jävla värdelöst typiskt att domaren ska kliva in i handlingen sådär. Trött jag blir...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
- minalman
Att vi är bättre än tidigare betyder inte att vi är bra.#10 skrev:Nä hela matchen, är ju ljusår bättre än tidigareminalman skrev:Efter att jag skrev det kanske.#10 skrev:Men herregud, idag är vi ju riktigt bra på det,minalman skrev:Intressant hur otroligt svårt vi har att komma in i anfallszon. Verkar som att dumpa pucken är enda varianten vi övat in.
100 gånger av 100...minalman skrev:Men ska inte målvakten med vit tröja ha den där?
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
Nej allt är backarnas fel. Alltid!minalman skrev:Men ska inte målvakten med vit tröja ha den där?
Ja det är regeln här inne! Målvakter kan inte va dåliga för utespelarna gör ju tydligen målvakten dålig!rikkard skrev:Nej allt är backarnas fel. Alltid!minalman skrev:Men ska inte målvakten med vit tröja ha den där?
Dåligt med klister på plocken där, en tiondels tidigare tryck av backen och det kunde blivit slashing på kaffe istället.EspenK skrev:Väntat. Vi har gått ner några snäpp. Då blir det så här. Vad Tellan köper för korv en meter bredvid målet vet jag inte. Ser ut som en Chorizo.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Men Ville vara Kass, måste spela på kropp där, annars finns en liga utan tacklingar att prova på
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan